شناسهٔ خبر: 67088800 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

پلمب ۵ واحد آلاینده غیرمجاز در شهر ری

مشاور مدیر کل و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری از پلمب سه واحد انبار و فرآوری پوست گوسفند و دو واحد جمع آوری و بازیافت‌ پسماند غیر مجاز در روستای فیروزآباد این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، محمد رستگاری با اشاره به اینکه پس از شناسایی پنج واحد آلاینده فعال توسط کارشناسان این اداره، با صدور اخطاریه های قانونی نسبت به غیرمجاز بودن و عدم مجوز قانونی برای ادامه فعالیت این واحدها اقدام شد، افزود: این کارگاه ها با توجه به رعایت نکردن معیارهای زیست محیطی و عدم توجه به اخطاریه های صادره، با اخذ دستور قضایی این واحدها پلمب و متصدی واحدها به مراجع قضائی معرفی شدند. 

وی با اشاره به اینکه برابرقانون مدیریت پسماند، جمع آوری و فروش پسماند بدون اخذ مجوز از مراجع ذیربط ممنوع است، اظهار داشت: برخورد با واحدهای آلاینده در دستور کار این اداره قرار داشته و سایر ادارات ذیربط نظیر بخشداری و دهیاری ها هم باید تکالیف خود در این موضوع را به جد انجام دهند.

به گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری در پایان خاطر نشان کرد: این اداره در راستای اجرای وظایف سازمانی خود با هر گونه واحد آلاینده محیط زیست که حقوق شهروندی را نادیده می گیرند برابر قانون اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما