شناسهٔ خبر: 67086571 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

تردد بیش از ۳ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز از تردد بیش از سه میلیون و ۸۵۹ هزار خودرو در تعطیلات نیمه خرداد از محورهای مواصلاتی استان البرز خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، علی زندی فر اظهار کرد: براساس آخرین آمار ثبت شده توسط سامانه‌های ثبت تردد مرکز مدیریت راه‌های البرز از تاریخ سیزدهم تا هجدهم خرداد امسال، سه میلیون و ۸۵۹ هزار و ۴۷۵ خودرو در تعطیلات نیمه خرداد از محورهای مواصلاتی استان البرز تردد داشتند.

وی افزود: بر همین اساس یک میلیون و ۹۳۲ هزار و ۳۰۸ وارد استان البرز شدند و این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳/۴ درصد افزایش نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی یک میلیون و ۹۲۷ هزار و ۱۶۷ خودرو از استان خارج شده که این آمار نیز نسبت به سال گذشته در این بازه زمانی ۴/۵ درصد افزایش داشته است.

زندی فر اضافه کرد: بر مبنای این اطلاعات، میزان تردد بین استانی در محورهای استان البرز نسبت به سال گذشته ۸/۸ درصد بیشتر بوده است.

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی آزادراه تهران_ کرج با متوسط تردد ساعتی ۶۲۹۱ تردد پرترددترین محور استان بود، تصریح کرد: بیشتر مقاصد سفر هم استانی‌های البرزی به تهران، قزوین، گیلان، مازندران و مرکزی بوده است و بیشترین پلاک رؤیت شده در محورهای استان مربوط به استان‌های تهران، قزوین، گیلان و آذربایجان شرقی بود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز گفت: در این مدت، سرعت متوسط وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان ۶۷.۹ کیلومتر در ساعت بوده است.

نظر شما