شناسهٔ خبر: 67086010 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

۲۴ خردادماه؛

همدان میزبان نخستین کنکره استانی شهدای غریب در اسارت

کنکره استانی ۵۴ شهید غریب در اسارت در همدان از ۲۴ خرداد آغاز می شود و تا ۲۶ مرداد همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در نشست شورای ترویج ایثار و شهادت گفت: همدان مهیای برگزاری نخستین اجلاسیه استانی شهدای غریب در اسارت می‌شود و شرح وظایف دستگاه‌ها برای برگزاری هرچه بهتر این کنکره ابلاغ شده است.

حسن رضانیا افزود: فعالیت تبلیغاتی اجلاسیه استانی کنگره ملی شهدای غریب همدان آغاز شده است و تبلیغات مراسم اجلاسیه استانی با مشارکت شهرداری همدان انجام و به ترتیب در سطح استان اجرا می‌شود.

او تأکید کرد: برنامه‌های پاسداشت شهدای غریب همدان از ۲۴ خردادماه با برگزاری اجلاسیه استانی آغاز می شود و در نظر است تا ۲۶ مرداد همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی نسبت به معرفی شهدای غریب ادامه یابد.

رضانیا تصریح کرد: تبلیغات محیطی در قالب بهره برداری از بیلبورد، پایه بنر، عرشه پل‌ها و پوستر است که در مناطق مختلف استان نصب می‌شود و در همین زمینه شبکه استانی مرکز همدان نیز مسئولیت تولید تیزر، زیرنویس و اطلاع رسانی لازم را عهده دار است.

او افزود: کنکره ۵۴ شهید غریب اسارت همدان بعد از ظهر پنجشنبه ۲۴ خرداد برگزار خواهد شد که این مراسم به شکل زنده از شبکه استانی و شبکه سراسری پخش خواهد شد.

<div id="video-display-embed-code_11199674"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4255159/11199674?width=600&height=350"></script></div>

 

 

نظر شما