شناسهٔ خبر: 67084627 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد:

پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور تا ۲ روز آینده

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد: رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نقاط مختلف کشور و بارش تگرگ در برخی نقاط خبر داد.

صاحب‌خبر -

«صادق ضیاییان» رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره وضعیت آب و هوای کشور گفت: یکشنبه (۲۰ خرداد)، بارش در شمال غرب کشور خواهیم داشت، مناطق پرخطر شامل شمال آذربایجان غربی و شرقی و ارتفاعات استان اردبیل است. امروز، بارش رگباری به ویژه در ساعات بعد از ظهر نیز خواهیم داشت.

وی ادامه داد: دوشنبه و سه شنبه (۲۱ و ۲۲ خرداد) در استان‌های واقع در شمال غرب، برخی نقاط غرب و استان های واقع در دامنه‌های مرکزی زاگرس و دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی و چهارشنبه (۲۳ خرداد) در شمال غرب، ارتفاعات مرکزی البرز و ارتفاعات مرکزی زاگرس در ساعات بعد از ظهر و شب افزایش ابر، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: وزش باد شدیدی در طی چند روز آینده در شمال استان سیستان و بلوچستان خواهیم داشت. در واقع وزش باد به همراه گرد و خاک در طی چند روز آینده در منطقه زابل پیش بینی می شود.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۱ خرداد) کمی ابری است که به‌تدریج افزایش ابر، وزش باد، گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود و همچنین سه شنبه (۲۲ خرداد) کمی ابری همراه با وزش باد، گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما