شناسهٔ خبر: 67084535 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انتصاب نخستین معاون فنی و عمرانی زن در شهرداری تبریز

طی حکمی از سوی قاسمی شهردار منطقه ۳ تبریز سمیه خدادوست به عنوان نخستین معاون فنی و عمرانی زن در شهرداری تبریز در دوران یعقوب هوشیار منصوب شد.

صاحب‌خبر -

 مراسم تودیع ومعارفه معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۳ تبریز با حضور شهردار منطقه ۳، مدیران ارشد معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز و معاونین و مدیران منطقه برگزار شد.

 قاسمی در مراسم معارفه معاون جدید فنی و عمرانی منطقه با اعلام اینکه ارتقای کارمندان شهرداری تبریز اعم از زن و مرد با سه اصل شایسته گزینی، شایسته پروری و شایسته سالاری از موارد مورد تاکید شهردار تبریز است گفت: این انتصاب در قالب رویکرد به‌کارگیری بانوان فعال در حوزه شهری و فنی عمرانی و بر اساس تاکید شهردار تبریز برای انتصاب سی‌درصدی زنان در مدیریت شهری صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری منطقه ۳ به لحاظ موقعیت اجتماعی و جغرافیایی خاصی دارد افزود: با توجه به حجم بزرگ پروژه‌های عمرانی منطقه ۳ که از لحاظ موقعیت جغرافیایی دارای اهمیت بالایی هستند تلاش برای تکمیل پروژه‌های عمرانی یکی از راهبرد‌های اولویت دار معاونت فنی و عمرانی باید باشد. 

شهردار منطقه ۳ خدادوست را یکی از نیرو‌های فعال و دارای تخصص حوزه عمران نام برد و اظهار امیدواری کرد اقدامات عمرانی منطقه با توجه به ظرفیت‌های معاونت فنی و عمرانی با قوت ادامه یابد.

وی ضمن تقدیر از زحمات محمود رضا بنایی با بیان اینکه نیرو‌های تلاشگر در هر کجا که باشند از هیچ امری در راستای خدمت به مردم فرو گذار نمی‌باشند افزود: تغییر و تحولات نباید باعث تضعیف در کار‌ها شود بلکه باید حرکتی رو به جلو داشته باشد و باعث تقویت در تمام موارد کاری شود.

قاسمی فازدوم پارک باغشمال، ترمیم فازدوم کانال ایلی سو و همچنین پارک جنگلی مارالان را از مهمترین پروژه‌های عمرانی منطقه نام برد و افزود: تکمیل این پروژه‌ها در کنار بحث آسفالت برای مدیریت شهری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است بنابراین باید سعی کنیم تا در تکمیل این پروژه‌ها نهایت سعی خود را داشته باشیم.

گفتنی است سمیه خدادوست دارای مدرک کارشناسی ارشد عمران است.

نظر شما