شناسهٔ خبر: 67084008 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا | لینک خبر

اقامت بیش از ۹۱ هزار نفر در استان اردبیل در تعطیلات نیمه خرداد

توحید سیف

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از اقامت بیش از ۹۱ هزار نفر در مراکز اقامتی استان طی یک هفته اخیر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش میراث آریا، یحیی نجارقابل گفت: طی تعطیلات هفته قبل و از ۱۰ تا ۱۸ خردادماه با افزایش ورود گردشگران به استان روبرو بودیم که این سفرها اقامت ۹۱هزار و هشتصد نفر را به همراه داشت.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل با اشاره به ضریب اشغال صد درصدی مراکز اقامتی در بعضی از روزها، افزود: شهرستان‌های سرعین، مشگین‌شهر، خلخال و اردبیل با بیشترین استقبال گردشگران روبرو بودند و میانگین ضریب اشغال مراکز اقامتی در این مدت ۷۰ درصد بود.

او تاکید کرد: همچنین با توجه به آمار به دست آمده از تردد وسایل نقلیه، بیش از ۲۸۲هزار تردد ورودی به استان در این مدت ثبت شده است که این ترددها ورود بیش از ۸۹۰ هزار نفر به استان را نشان می‌دهد.

نجارقابل ادامه داد: استان اردبیل با توجه به آب و هوای مطبوع در فصل‌های بهار و تابستان یکی از مقاصد اول گردشگری کشور است و انتظار می‌رود که طی روزها و ماه‌های آتی نیز روزهای پررونقی را در گردشگری استان شاهد باشیم که در این راستا همه تاسیسات گردشگری و مراکز اقامتی استان آماده پذیرایی از مسافران ورودی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما