شناسهٔ خبر: 67082419 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

آمادگی کامل خراسان‌شمالی برای انتخابات/ پیش‌بینی ۹۲۷ شعبه اخذ رای

استاندار خراسان‌ شمالی گفت: ارکان اجرایی و ظرفیت‌های لازم انتخابات به شکل کامل در خراسان‌ شمالی وجود دارد.

صاحب‌خبر -

محمدرضا حسین‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خراسان‌شمالی با بیان اینکه ۲۲ هیئت اجرایی و ۹۲۷ شعبه اخذ رأی انتخابات در استان وجود دارد، اظهار کرد: ارکان اجرایی انتخابات به شکل کامل در خراسان‌شمالی وجود دارد.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی باید مطابق قانون نهایت همکاری را برای برگزاری انتخابات داشته باشند.

استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های هویت‌شناس وارد استان می‌شوند و رأی‌گیری در انتخابات پیش‌رو تنها با شناسنامه و کارت‌ملی انجام می‌شود.

حسین‌نژاد اضافه کرد: برگزاری انتخابات الکترونیک میان وزارت کشور و شورای نگهبان در حال توافق است که در صورت الکترونیکی شدن انتخابات، خراسان‌شمالی تمام ظرفیت‌های اجرای آن را دارد.

وی اضافه کرد: هنگام تشییع پیکر رئیس‌جمهور، استان چهره غم به خود گرفت که نشان‌دهنده ارادت مردم به شهید رئیسی است، با شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش، روح جدیدی در جامعه دمیده شد که موجب برگزاری انتخابات پرشوری خواهد شد.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: در جریان سفر وزیر کشور، نشستی توسط مدیرکل سیاسی وی با اعضای احزاب مختلف در استان برگزار شد و سلایق گوناگون سیاسی در خراسان‌شمالی رغبت خود نسبت به انتخابات را عنوان کردند.

حسین‌نژاد گفت: همه کسانی که در جریان انتخابات مجلس دوره دیده بودند در انتخابات ریاست‌جمهوری نیز امور اجرایی را انجام می‌دهند و کاندیداهای مختلف و طرفداران آن‌ها باید از تخریب دیگران بپرهیزند و تلاش در ارائه برنامه‌های خود داشته باشند.

وی افزود: کارکنان دولت باید تمام تلاش خود را برای افزایش مشارکت داشته باشند، اما از جانب‌داری از افراد بپرهیزند.

نظر شما