شناسهٔ خبر: 67080754 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی پیش از اعلام اسامی نامزد‌ها

دبیر ستاد انتخابات استان یزد: هرگونه تبلیغات انتخاباتی قبل از انتشار اسامی نامزد‌های تایید صلاحیت شده، تخلف است.

صاحب‌خبر -

ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی پیش از اعلام اسامی نامزد‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سعید رستگاری گفت: نامزد‌های انتخابات از روز انتشار اسامی تا ۲۴ ساعت قبل از شروع انتخابات می‌توانند برای رقابت در چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تبلیغات خود را داشته باشند و بر اساس تقویم زمانبندی ۸ صبح هفتم تیرماه این فرصت به پایان خواهد رسید. روز هفتم تیر ماه ممنوعیت هرگونه تبلیغات را داریم و روز هشتم تیرماه انتخابات برگزار خواهد شد.

وی به تبلیغات زودهنگام داوطلبان انتخابات اشاره کرد و گفت: توصیه ما به همه فعالین عرصه انتخابات این است از هرگونه تبلیغات زود هنگام و همچنین تخریب افراد و نامزدها، چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی خودداری کنند. 

دبیر ستاد انتخابات استان ادامه داد: هم استانی‌های گرامی می‌توانند هرگونه تخلف در این زمینه را به یکی از سه مراکز ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی مستقر در دادگستری استان، ستاد انتخابات استان و هیئت محترم نظارت استان به منظور پیگیری گزارش دهند.

رستگاری افزود: در بحث انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تمامی افرادی که در انتخابات قبلی که مجلس شورای اسلامی بود حضور داشتند در این انتخابات نیز همکاری خواهند کرد مگر افرادی که احیانا به دلایلی نتوانند شرکت کنند که افراد جدیدی جایگزین خواهند شد.

نظر شما