شناسهٔ خبر: 67079933 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

امام جمعه شهر محمدیه؛

انقلاب اسلامی در مقابل ابرقدرت‌های جهان ایستاده است

حجت الاسلام آقا حسینی گفت: انقلاب اسلامی در مقابل ابرقدرت‌های جهان ایستاده و از فلسطین حمایت می کند و اسرائیل به ذلت افتاده و به گفته کارشناسان خودشان، اسرائیل نابود شدنی است و نفس‌های آخرش را می‌کشد.

صاحب‌خبر -

قزوین_ به گزارش بسیج، مراسم سوگواری شهادت جوادالائمه با حضور حجت الاسلام آقا حسینی امام جمعه شهر محمدیه، مسئولین شهری و اقشار مختلف مردم در مسجد جوادالائمه شهر مهرگان برگزار شد.

حجت الاسلام الاسلام آقا حسینی در این مراسم ضمن تسلیت شهادت جواد الائمه با ذکر روایتی از امام جواد (ع) گفت: دشمنان  نظام انقلاب اسلامی می‌خواهند که مجالس و محافل عزاداری برگزار نشود و تمام شبکه‌های ماهواره‌ای و رسانه‌های دنیا دارند شبانه روز عقیده، توحید، ولایت و مجالس عزاداری را می‌کوبند تا جوانان را نسبت به عقاید سست نمایند؛ آنان می‌خواستند دنیا را ببلعند؛ اما انقلاب اسلامی جلوی آنها را گرفت و امروز انقلاب اسلامی تمام دنیا را درنوردیده است.

امام جمعه شهر محمدیه افزود: رفتن به مجالس و صرف دوست داشتن اهل بیت( ع) کافی نیست؛ این نشانه قلب پاک انسان است اما اگر انسان با حق و باطل کاری نداشته باشد و یزید، شمر و حرمله زمانه خود را نشناسد؛ این دوست داشتن کافی نمی‌باشد و او را به جایی نمی‌رساند.

وی عنوان کرد: باید هدف و قیام امام حسین(ع) را بشناسیم؛ زیرا جزو یاران امام حسین(ع) و جزو ۷۲ تن بودن کار هر کسی نیست؛ بلکه این راه سختی، زحمت و مرد میدان می‌خواهد.

وی ادامه داد: دشمن امروز با افراد روحانی مشکل دارد؛ اما آنها باید بدانند که اگر روحانیت نباشد؛ یعنی عاشورا نباید باشد، مکتب امام حسین(ع) نباشد؛ آنها با روحانیت مخالف نیستند؛ بلکه با دین مخالفند؛ نماد دین، روحانیت است. بزرگان دین مانند شیخ عباس قمی، آیت الله شهید مطهری و آیت الله مصباح یزدی همه روحانی بودند.

حجت الاسلام آقا حسینی تصریح کرد: دشمنان از مکتب امام حسین(ع) و عاشورا سیلی خورده‌اند؛ امروز آنها مانند گاو شیرده می‌باشند همان گونه که ترامپ می‌گفت:" عربستان گاو شیرده است که آن را می‌دوشیم" و آنها هم جرات حرف زدن در برابر اسرائیل و آمریکا را ندارند؛ امروز ۴۰ هزار زن و بچه در غزه به شهادت رسیده‌اند؛ اما عرب‌ها ذره‌ای غیرت و تعصب از خود نشان نداده‌اند.

وی ادامه داد: امروز دانشجویان اروپا برای حمایت از مظلوم و مبارزه با ظالم به پا خاسته اند؛ آنها نه دین و نه مذهب دارند؛ اما بنا بر فطرت انسانی از ظالم بیزارند؛ چون بیزاری از ظلم را خداوند در فطرت انسان قرار داده است و مسلمان و غیر مسلمان نمی‌شناسد.

امام جمعه شهر محمدیه در پایان عنوان کرد: انقلاب اسلامی در مقابل ابرقدرت‌های جهان ایستاده و از فلسطین حمایت می کند و امروز  اسرائیل به ذلت افتاده و به گفته کارشناسان خودشان، اسرائیل نابود شدنی است و نفس‌های آخرش را می‌کشد.

 

انتهای پیام/1004

نظر شما