شناسهٔ خبر: 67079880 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون دبیرکل حزب الله: اسرائیل به هیچ دستآوردی نرسیده است

تهران- ایرنا- معاون دبیرکل حزب الله لبنان در اظهاراتی در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی در اردوگاه النصیرات واقع در مرکز غزه و آزادی چهار اسیر صهیونیست در عملیات صهیونیست‌ها گفت که این دستآوردی برای این رژیم محسوب نمی‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش بامداد یکشنبه ایرنا از تارنمای العهد، شیخ نعیم قاسم افزود: ارتش (رژیم) اسرائیل اعلام کرد که چهار تن از اسرای خود نزد جنبش حماس را آزاد کرده و به دستاوردهایی دست یافته اما به مردم نگفته است که بهایی که برای آزادی آنها پرداخته شده، ۱۲۰ هزار شهید و مجروح مرد و زن از مردم فلسطین و هزاران کشته و زخمی اسرائیلی است.

وی گفت: اگر درباره این اتفاق صحبت کنیم، می‌گوئیم که این یک شکست وحشتناک، کوچک و حقیر تلقی می‌شود که (رژیم) اسرائیل نتوانست برخی از اسیران خود را جز بعد از این جنایات هولناک و پس از کشته و زخمی شدن هزاران نفر از نیروهای خود آزاد کند و این چه دستاوردی است؟

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که ما همچنان معتقدیم که مقاومت فلسطین در این نبرد پیروز خواهد شد.

شیخ نعیم قاسم در ادامه، گفت: هم اکنون دستاورد بزرگی وجود دارد که به خاطر عملیات طوفان الاقصی رخ داد و امروز همه دنیا در مورد مساله فلسطین صحبت می‌کنند، برای مساله فلسطین تظاهرات می‌کنند، به خاطر فلسطین موضع گیری و اعتراض می‌کنند و در برابر رژیم صهیونیستی می‌ایستند.

وی افزود: در حال حاضر کشورهایی هستند که دیپلمات‌های خود را از (رژیم) اسرائیل خارج کردند و بیش از ۱۴۰ کشور در سازمان ملل متحد حق فلسطین را به رسمیت شناخته‌اند درحالیکه اینها قبل از طوفان الاقصی وجود نداشت.

معاون دبیرکل حزب الله گفت: چنین وحوش اسرائیلی در کنار دولت آمریکا که از آنها حمایت می‌کند، هر چقدر هم که زمان بگذرد، نمی توانند به موفقیتی برسند.

رژیم صهیونیستی روز شنبه در ادامه جنایت‌های خود قتل عام هولناکی را در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه انجام داد.

دفتر اطلاع رسانی دولتی نوار غزه در این باره اعلام کرد که شمار شهدای جنایت وحشیانه اشغالگران در این اردوگاه تا این لحظه به ۲۱۰ نفر رسیده و شمار مجروحان نیز بیش از ۴۰۰ نفر است.

ارتش رژیم صهیونیستی ظهر شنبه مدعی شد که در عملیات خود در مرکز اردوگاه النصیرات در نوار غزه توانسته است چهار اسیر صهیونیست را آزاد کند و آنها در وضعیت خوبی هستند.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت ۲۴۰ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اشغالگر طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۴۰ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره بوده، شکست دهد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در مناطق مختلف نوار غزه و همچنین حمله به گذرگاه رفح از دست داده است.

نظر شما