شناسهٔ خبر: 67079820 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مقام نروژی: جنایت جدید رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم می‌کنیم

تهران- ایرنا- آندریاس کراویک معاون وزیر خارجه نروژ در پیامی اعلام کرد که ما جنایت جدید و وحشیانه رژیم صهیونیستی در مرکز اردوگاه النصیرات را به شدت محکوم می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش بامداد یکشنبه ایرنا به نقل از الجزیره، معاون وزیر خارجه نروژ در پیامی در حساب کاربری خود در رسانه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) با بیان اینکه ما باز هم شاهد یک قتل‌عام تازه در غزه بودیم، نوشت: اسلو حمله به غیرنظامیان را به شدیدترین وجه محکوم می‌کند.

کراویک در پیام دیگری با بی توجهی به قتل عام هولناک صهیونیست‌ها در اردوگاه النصیرات در نواز غزه که بر اساس گزارش‌ها ۲۱۰ شهید و بیش از ۴۰۰ مجروح برجای گذاشت از آزادی چهار اسیر صهیونیست استقبال کرد و افزود: ما خواستار استقرار آتش‌بس فوری در نوار غزه و پایان درد و رنج فلسطینیان در کنار آزادی بدون قید و شرط سایر گروگان‌های (اسرای) اسرائیلی هستیم.

رژیم صهیونیستی روز شنبه در ادامه جنایت‌های خود قتل عام هولناکی را در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه انجام داد.

دفتر اطلاع رسانی دولتی نوار غزه در این باره اعلام کرد که شمار شهدای جنایت وحشیانه اشغالگران در این اردوگاه تا این لحظه به ۲۱۰ نفر رسیده و شمار مجروحان نیز بیش از ۴۰۰ نفر است.

ارتش رژیم صهیونیستی ظهر شنبه مدعی شد که در عملیات خود در مرکز اردوگاه النصیرات در نوار غزه توانسته است چهار اسیر صهیونیست را آزاد کند و آنها در وضعیت خوبی هستند.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت ۲۴۰ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اشغالگر طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۴۰ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره بوده، شکست دهد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در مناطق مختلف نوار غزه و همچنین حمله به گذرگاه رفح از دست داده است.

نظر شما