شناسهٔ خبر: 67079233 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

پاکسازی ۱۳۸ کیلومتر شانه و حاشیه راه‌ در کوهدشت

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کوهدشت گفت: طی ۲ ماهه نخست سال جاری، ۱۳۸ کیلومتر شانه و حاشیه راه‌های شهرستان پاکسازی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، روح‌اله مهدی‌پور امشب در جلسه با کارشناسان راهداری شهرستان به عملکرد ۲ ماهه نخست این اداره اشاره و اظهار کرد: با تلاش ادارات ستادی و اداره شهرستان ،۲۲ کیلومتر راه شکافی و تسطیح و رگلاژ مسیر درمحور های روستایی مورت کره - زیودار و رودبار، ۲ هزار و ۳۰۰ مترمکعب خاکبرداری و ترانشه برداری محورهای اصلی، فرعی و روستایی و 3.5 کیلومتر شانه سازی و اصلاح افتادگی شانه راه انجام شده است.

وی ادامه داد: پاکسازی ۱۳۸ کیلومتر شانه و حاشیه راهها ، ۷۰ تن چاله گیری در سطح راه، تسطیح ۲۱ کیلومترحریم راه و اصلاح شیب شیروانی ، پاکسازی و اصلاح قنو به طول ۶۹ کیلومتر در محورهای اصلی کوهدشت - پل کشکان، کوهدشت - زانوگه، بابازید - پل سیمره را از دیگر اقدامات شاخص در حوزه راهداری می باشد.

مهدی پور بیان کرد: شناسایی ۶ مورد تخلفات حریم و صدور اخطار برای متخلفان و درنهایت قلع و قمع ۳ مورد در این مدت انجام شده است‌.

وی اضافه کرد: تکمیل و احیای خط‌کشی‌ها با اولویت خطوط میانی به طول ۵۴ کیلومتر (محور اصلی کوهدشت - پل کشکان ۲۸ کیلومتر، محور کوهدشت - زانوگه ۶ کیلومتر، محورهای فرعی گراب ۷ و کوهنانی ۹ کیلومتر، محورهای روستایی قرعلیوند ۲ کیلومتر ، داوودرشید - کله گاوراه ۲ کیلومتر )، ساماندهی ۷۸ عدد تابلو و علائم جاده ای، نصب ۳۵۰ عدد نیوجرسی و بازگشایی و تنقیه ۸ دستگاه پل تا دهانه ۶ متر را به عنوان‌ بخش دیگری از عملکرد در حوزه راهداری برشمرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کوهدشت بیان داشت: در این مدت ۱۱.۹ کیلومتر ریزش برداری محورهای فرعی و روستایی و ۵.۵ کیلومتر بهسازی مسیر محورهای فرعی و روستایی ( بوگلان عبدولی یک کیلومتر، داوودرشید - کله گاوراه ۲ کیلومتر، سیاپله یک کیلومتر، اولادقباد - سرسورن یک کیلومتر، نیله سادات ۵۰۰ متر) انجام شده است.

مهدی پور به اقدامات این شهرستان در حوزه حمل و نقل اشاره کرد و افزود: طی ۸ مرحله از شرکت های حمل و نقل کالا بازدید بعمل آمده و در کنترل دروازه ای به تعداد ۱۸۰ دستگاه ناوگان کالا، همچنین کنترل حمل مواد خطرناک به تعداد ۶۵دستگاه، ناوگان باری و کنترل دروازه ای محموله های ترافیکی به تعداد ۸ دستگاه صورت گرفته است.

نظر شما