شناسهٔ خبر: 67078097 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

یادواره شهدای مدافع جان برگزار می‌شود

اعضای ستاد برگزاری نخستین یادواره شهدای مدافع جان، با نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفتگو کردند.

صاحب‌خبر -

سیروس میرزائی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری گفت: یادواره شهدای مدافع جان برای اولین بار در کشور سه شنبه ۲۲ خردادماه ۱۴۰۳ در استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری یادواره مدافعان جان با همت ستاد مبارزه با مواد مخدر و موسسه مردم نهاد شمیم در استان، افزود: تکریم خانواده شهدا، منفورسازی جنس، سن و نوع مصرف کننده و همچنین مستند سازی از زندگی شهدا از اهداف برگزاری این رویداد است.

میرزائی گفت: حدود چهار هزار شهید مبارزه با مواد مخدر در کشور جان خود را فدا کرده اند که سهم چهارمحال و بختیاری از این تعداد ۲۷ شهید است.

محسن حسین میرزایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با تاکید بر توجه همه دستگاه‌ها به فرهنگ ایثار و شهادت، اطلاع رسانی به موقع برگزاری این رویداد در ضروری دانست.

وی بر ماندگار شدن یادواره مدافعان جان در ذهن نسل جوان و آحاد مختلف جامعه تاکید کرد.

حجت السلام والمسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در استان با گرامیداشت فرارسیدن اول ذی‌الحجه و سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س)، گفت: بسیار ماه پر برکتی است چرا که دهه اول این ماه دهه مکمل میقات اربعین است.

وی فعالیت در حوزه مواد مخدر را اقدامی جهادی دانست و بر ترویج، گسترش و تبیین اقدامات و خدمات رئیس جمهور شهید و هیئت همراه تاکید کرد.

در پایان این نشست از تمثال اولین یادواره شهدای مدافع جان ۲۷ شهید پلیس مبارزه با مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری رونمایی شد.

نظر شما