شناسهٔ خبر: 67077769 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

هدایتی طلایی شد؛ محسن‌نژاد نقره و ده‌بزرگی و دلخانی برنز گرفتند

فردین هدایتی، فرنگی‌کار سنگین‌وزن کشورمان، با غلبه بر حریفان قدرتمندی از جمله قهرمان جهان و دارنده مدال المپیک، در فینال رقابت‌های رنکینگ‌دار مجارستان به مدال طلا دست یافت.

صاحب‌خبر -

فرنگی‌کار کشورمان در فینال وزن ۱۳۰ کیلوگرم پیکارهای رنکینگ‌دار مجارستان با شکست حریف عنوان‌دار گرجستانی به مدال طلا رسید.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های کشتی فرنگی رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی کشتی جام امره پولیاک و وارگا یانوس روزهای ۱۹ و ۲۰ خردادماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار می‌شود.

امروز (شنبه) مسابقات وزن‌های ۶۰، ۶۳ و ۱۳۰ کیلوگرم برگزار شد.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم فردین هدایتی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۴ بر صفر از سد رضا کایالپ قهرمان چند دوره جهان و دارنده مدال‌های نقره و برنز المپیک از ترکیه گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

هدایتی در این مرحله مقابل آلن الکسیوس سیوراریو دارنده مدال برنز جهان از رومانی با نتیجه ۸ بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد.

فرنگی‌کار آملی تیم ملی که طلا و نقره جوانان جهان را در کارنامه دارد در فینال به مصاف یاکوبی کاجایا دارنده مدال نقره المپیک و برنز جهان از گرجستان رفت و در نهایت با نتیجه ۵ بر صفر به پیروزی رسید و صاحب مدال طلا شد.

امین میرزازاده نماینده کشتی فرنگی کشورمان در این وزن در بازی‌های المپیک پاریس است.

در پایان روز نخست مسابقات کشتی فرنگی در مجارستان، فردین هدایتی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت. مهدی محسن‌نژاد در وزن ۶۰ کیلوگرم صاحب مدال نقره شد، امیررضا ده‌بزرگی در وزن ۶۰ کیلوگرم و میثم دلخانی در وزن ۶۳ کیلوگرم به مدال برنز رسیدند

اسامی نفرات برتر سه وزن نخست پیکارهای کشتی فرنگی مجارستان:

۶۰ کیلوگرم:

۱- پریدون آبولادزه (گرجستان)

۲- مهدی محسن‌نژاد (ایران)

۳- امیررضا ده‌بزرگی (ایران) و کیم داهیون (کره‌جنوبی)

۶۳ کیلوگرم:

۱-مراد ممدف (جمهوری آذربایجان)

۲- ویکتور سیوبانو (مولداوی)

۳- میثم دلخانی (ایران) و ریبر رودریگز (ونزوئلا)

۱۳۰ کیلوگرم:

۱- فردین هدایتی (ایران)

۲- یاکوبی کاجایا (گرجستان)

۳- داریوژ ویتک (مجارستان) و آلین سیوراریو (رومانی)

نظر شما