شناسهٔ خبر: 67076854 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

 جلسه بررسی ویژه برنامه‌های دهه ولایت در  کانون البرز

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جلسه‌ی بررسی برنامه‌های اجرایی «دهه ولایت» را با حضور نمایندگان برخی دستگاه‌های فرهنگی، برگزار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، زینب عاشری، مدیر کل کانون استان البرز در ابتدای این جلسه  ضمن تشکر از دستگاه‌های مشارکت کننده ، در مورد برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت با عنوان پلاک هشت و رضایت  مخاطبان از این برنامه و لزوم تداوم برنامه‌های این چنینی و تدارک محتواهای مناسب اجرایی برای کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها، تاکید کرد.

در ادامه کارشناسان کانون و نمایندگان سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرج، صدا و سیما و شرکت آبفای استان به بیان نظرات خود در رابطه با برنامه‌های دهه کرامت و چگونگی اجرای فعالیت‌های دهه ولایت پرداختند.

بیان پیشنهادات برای عنوان برنامه، تعیین ساعت و محل اجرا، برگزاری ویژه برنامه‌های صحنه‌ای به همراه بخش ویژه‌ی جشنواره‌ی بازی‌های بومی، محلی، استفاده از ظرفیت‌های صدا و سیما، توجه ویژه به اعیاد سعید قربان و غدیر و تجلیل مناسب از رییس جمهور شهید و شهدای خدمت در برنامه‌ها، از جمله مباحثی بود که در این نشست که ظهر روز شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ در اتاق جلسات کانون البرز، برگزار شد مورد بررسی قرار گرفت.

 جلسه بررسی ویژه برنامه‌های دهه ولایت در  کانون البرز

گفتنی است برنامه‌های دهه ولایت از ۲۷ خرداد همزمان با  شب عید سعید قربان آغاز و تا ۵ تیر ماه ۱۴۰۳، عید سعید غدیر در محلات و بوستان‌های مختلف اجرا شده و جزئیات این برنامه‌ها، پس از تایید نهایی در اختیار هم استانی‌های عزیز، قرار خواهد گرفت.

نظر شما