شناسهٔ خبر: 67076375 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

بذرپاش گزینه نهایی جبهه شریان برای انتخابات ریاست جمهوری شد

سخنگوی ستاد انتخاباتی جبهه شریان گفت: گزینه شریان برای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری آقای مهرداد بذرپاش می‌باشد که شاخص‌هایی همچون جوان گرایی و کارآمدی و پرکاری با قریب ۲۵ سال سوابق مستمر و موفق مدیریتی در سطوح عالی تصمیم گیری و عملیاتی کشور می‌باشد.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: مجتبی اکبری سخنگوی ستاد انتخاباتی شریان با اشاره به برنامه‌های انتخاباتی این جبهه سیاسی خاطرنشان کرد: پیرو تشکیل جلسه شورای مرکزی شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی (شریان)، دو مصوبه مهم به تصویب اعضای محترم شورای مرکزی رسید.

به گزارش فارس، وی افزود: باتوجه به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، ستاد انتخاباتی شریان فعال گردید و شبکه‌های تخصصی و شورا‌های استانی و کمیته‌های تخصصی اقشار مشغول برنامه ریزی بوده تا انشالله در زمان و موعد مقرر قانونی تبلیغات فعالیت خود را آغار کنند.

وی در ادامه گفت: یکی از راهبرد‌های شریان در این دوره از انتخابات هم افزایی بین اقشار مختلف اجتماع به منظور ایجاد شور انتخاباتی و مشارکت حداکثری و پرهیز از تخریب، تشویق به همدلی و جلوگیری از انشقاق در بین جبهه انقلاب است که انشالله خروجی این انتخابات منجر به امتداد و ادامه راه رئیسی عزیز باشد.

اکبری در پایان گفت: البته با رای اکثریت قاطع شورای مرکزی شریان و مصوبه همین شورا، با ادای احترام به سایر نامزد‌ها، به منظور تحقق عملی گام دوم انقلاب اسلامی، گزینه شریان برای چهاردمین دوره ریاست جمهوری آقای مهرداد بذرپاش می‌باشد که شاخص‌هایی همچون جوان گرایی و کارآمدی و پرکاری با قریب ۲۵ سال سوابق مستمر و موفق مدیریتی در سطوح عالی تصمیم گیری و عملیاتی کشور می‌باشد.

نظر شما