شناسهٔ خبر: 67076262 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اختصاص ۱۰۰میلیاردی اعتبارات عمرانی حوزه ورزش اردستان

فرماندار شهرستان اردستان گفت: شهید رئیسی در حوزه ورزش خدمت خیلی خوبی را انجام داد به نحوی که ۱۰۰میلیارد ریال اعتبارات عمرانی حوزه ورزش به اردستان اختصاص یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردستان، سیدمحمد هادی احمدی طباء عصر امروز در آیین تجلیل از مدال‌آوران، مربیان، داوران، سازمان‌های مردم نهاد، منجیان غریق و خیرین ورزشیار شهرستان اردستان گفت: در سه سال دولت سیزدهم در بخش ورزشی بیش از 100 میلیارد ریال هزینه عمرانی ورزشی در شهرستان اردستان صورت گرفته است.

وی افزود: شاخص‌ترین آن را می‌توان بازگشایی مجموعه آبی استخر آبشار اردستان با 57 میلیارد ریال هزینه عنوان کرد که یکی از مطالبه جوانان و نوجوانان شهر اردستان بود که به لطف خدا افتتاح شد و انشالله همه از آن استفاده خواهند کرد و از این فضای ورزشی استفاده کنیم و آن را قدر بدانیم.

فرماندار شهرستان اردستان با بیان اینکه سالن‌های ورزشی که ساخته شد و چمن‌های مصنوعی که کار شد و این‌ها فقط هزینه‌هایی است که دولت انجام داده است و باید دست خیرین ورزشیار شهرستان را ببوسیم و هم اکنون سالن ورزشی به همت خیر در روستای ظفرقند در حال تکمیل است و چمن‌های مصنوعی در روستاها به همت خیرین یکی پس از دیگری ایجاد می‌شود.

وی ابراز داشت: یکی از موضوعاتی که ما از ابتدا به آن پرداختیم و مجدانه تلاش کردیم موضوع مالی هیئت‌های ورزشی بوده است آن هم در حوزه قهرمانی که در دو سال گذشته مبلغ شش میلیارد ریال توسط صنایع و معادن شهرستان در ورزش قهرمانی هزینه کرده‌اند و تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات استانی و کشوری را از نظر مالی پشتیبانی کرده‌اند و با برنامه‌ریزی و نظام‌بندی که انجام شده است تیم‌های ورزشی از پشتیبانی خوبی برخوردار خواهند شد.

270 نفر از مدال آوران ورزشی اردستان تجلیل شدند

عباس روحانی سرپرست اداره ورزش و جوانان اردستان نیز در ادامه این مراسم گفت: امیدوارم که این هفته سراسر خیر و برکت باشد و شاهد تشکیل خانواده‌ها و انشالله فرزندآوری باشیم و به برکت این روزو این هفته نسل شیعه را افزایش دهیم.

وی افزود: امروز ماحصل زحمت ورزشکاران شهرستان در قالب 270 نفر است که مورد تجلیل قرار خواهند گرفت که یک سال برای شهرستانمان افتخارآفرینی کردند و خیلی از افراد هم به صورت چراغ خاموش همچون خیرین در کنار ورزش شهرستان اردستان بودند و امسال تمامی مدال آوران سال 1402 را در خدمتشان هستیم و این آمار را از روسای هیئت‌های ورزشی گرفته‌ایم.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اردستان گفت: تمام کسانی که در مدارج استانی و کشوری زحمت کشیده‌اند و کسب مدال کرده‌اند و تمام مربیان که در این راستا زحمت فراوانی را داشته‌اند و همچنین از یک خانواده باشکوه ورزشی هم تقدیر می‌شود و زوج‌های ورزشی که در سال گذشته و سه ماهه ابتدای امسال مزدوج شده‌اند هم تقدیر می‌شوند.

وی ابراز داشت: عزیزانی که در حوزه اشتغال زایی و حوزه اعطای وام اشتغال رتبه اول استان را داشته‌اند با 15 میلیارد ریال تسهیلات در بخش اشتغال جوانان و هیئت‌های ورزشی هم بر اساس ملاک‌هایی که استان به ما داده است در بخش آموزش و ورزشکار ساماندهی شده و قهرمان سازمان یافته برنامه‌های فرهنگی و برنامه‌های ورزشی تقدیر می‌شوند.

روحانی تصریح کرد: ارتقاء ورزش سازمان یافته بخش خواهرانمان در این دو سال بسیار خوب بوده است که از مقدار یک پنجم شهرستان به یک سوم شهرستان اردستان ارتقاء پیدا کرده است و افتخارآفرینی خواهران واقعا چشمگیر بوده است و 70 درصد از قهرمانانی که امروز تجلیل می‌شوند از بخش خواهران ورزشکار هستند.

انتای پیام/802

نظر شما