شناسهٔ خبر: 67075746 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

یک فرمانده ارشد صهیونیست در جنایت النصیرات به هلاکت رسید

ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت یکی از افسران عالی‌رتبه خود در جریان حمله وحشیانه به اردوگاه النصیرات اعتراف کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، پایگاه خبری شبکه رادیو و تلویزیون سراسری رژیم صهیونیستی (کان) در خبری به نقل از بیانیه پلیس و پلیس مرزهای رژیم صهیونیستی خبر داد که آرنون زامورا فرمانده و از نظامیان تکاور ارتش اسرائیل در جریان عملیات انجام گرفته برای آزادی چهار اسیر به شدت مجروح و با وجود انتقال به بیمارستان به هلاکت رسید.

به اعتراف این رسانه عبری زبان، زامورا فرماندهی نیروی مهاجم در النصیرات را به عهده داشت.

استفاده صهیونیست‌ها از اسکله آمریکایی برای جنایت نصیرات

گفتنی است یک خبرنگار عرب در صفحه خود در ایکس نوشت، نیروهای مهاجم از طریق اسکله دریایی که آمریکا در غزه ایجاد کرده به اردوگاه النصیرات حمله کردند و از همین طریق نیز به خارج از نوار غزه منتقل شدند.

علی حسن مراد که یک خبرنگار تحقیقی است، تاکید کرد، مسئله بکارگیری ارتش اسرائیل از اسکله دریایی آمریکا در نوار غزه باید به دقت مورد بررسی قرار گرفته و نیروهای مقاومت در مقابل مکر و حیله آمریکا و مشارکت این کشور در جنایتی که منجر به شهادت ده‌ها نفر از مردم شد، موضع جدی بگیرد.

گفتنی است برخی از رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند، نیروهای مهاجم با استفاده از یک کامیون و تحت پوشش کمک‌های بشر دوستانه وارد اردوگاه النصیرات شدند.

در خبری تکمیلی شبکه خبری سی ان ان فاش کرد، یک تیم عملیاتی آمریکایی هم نیروهای اسرائیلی را عملیات خود در اردوگاه النصیرات همراهی کرده بود.

سی ان ان به نقل از یک مسئول آمریکایی که نامش را ذکر نکرد گفت: یک تیم آمریکایی در عملیات آزاد سازی 4 اسیر شرکت کرده و بخش پشتیبانی نجات را به عهده داشت.

بر اساس اعلام این شبکه آمریکایی، نیروهای اسرائیلی برای چند هفته خود را برای انجام عملیات آماده می‌کردند، صدها نفر از نیروهای ارتش، سرویس اطلاعات داخلی شاباک و نیروی‌های پلیس در این تمرینات شرکت داشتند.

برخی از کاربران فضای مجازی هم با اشاره به انتقال مجدد اسکله آمریکایی به غزه که دیروز انجام شد، اعلام کردند زمان بندی آن به طور حتم تصادفی نبوده است.
شبکه رادیو وتلویزیون رژیم صهیونیستی کان هم تصاویری را منتشر کرد که نشن می‌داد، بالگرد اسرائیلی در سواحل غزه منتظر رسیدن این اسرا برای انتقال آنها بود.

جاکی هاگ خبرنگار امور عربی رادیو ارتش رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد: در نوار غزه ارتش آمریکا را به همکاری با ارتش اسرائیل در این عملیات متهم می‌کنند.

وی در این زمینه افزود: نیروی ویژه تحت پوشش کاروان کمک‌های بشر دوستانه از اسکله غزه که برای فعالیت‌های بشر دوستانه احداث شده حرکت کرد، برخی از نظامیان زن اسرائیلی پوشش زنان فلسطینی را به تن کرده و زمانی که وارد نصیرات شدند، عملیات خود را آغاز نمودند، حماس و جهاد اسلامی مسئولیت این عملیات را که منجر به کشته شدن 210 فلسطینی شد به عهده دولت ایالات متحده می‌دانند.

انتهای پیام/

نظر شما