شناسهٔ خبر: 67075298 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تدوین نقشه راه فعالیت شرکت‌های دانش بنیان ضروری است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد بر ضرورت تدوین نقشه راه برای فعالیت شرکت‌های دانش بنیان استان در راستای ارتقای کمی و کیفی فعالیت این شرکت‌ها تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

تدوین نقشه راه فعالیت شرکت‌های دانش بنیان ضروری است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، جلسه ارائه گزارش نهایی عملکرد فعالیت‌های دانش‌بنیان استان‌ها در دولت سیزدهم با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد و مشاور استاندار و مسئول پیگیری‌های ویژه دانش بنیان به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد در این جلسه اظهار کرد: تدوین نقشه راه برای فعالیت شرکت‌های دانش بنیان استان در راستای ارتقای کمی و کیفی فعالیت این شرکت‌ها ضروری است.

محمدعلی شاه‌حسینی، ناهماهنگی ارگان‌ها در معرفی مولفه‌های شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره کرد و گفت: از مشاور وزیر در امور فناوری درخواست داریم در این رابطه، یک اتفاق نظر یا مدلی برای ارزشیابی حوزه دانش‌بنیان استان‌ها که باعث هماهنگی و اتفاق‌نظر می‌شود، تصمیم‌گیری و اقدامات لازم در این راستا صورت گیرد.

وی با بیان اینکه بسیاری از شرکت‌های دانش بنیان استان نوپا هستند، افزود: از ظرفیت‌های ملی و استانی در راستای حمایت از این شرکت‌های نوپا استفاده می‌کنیم تا با ارتقای فعالیت‌های خود به شرکت‌های نوآور و فناور تبدیل شوند.

نظر شما