شناسهٔ خبر: 67075005 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

یمن: اسرائیل یک «باند جنایتکار» است

جنبش انصارالله یمن امروز (شنبه) جنایت جدید ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه «النصیرات» در مرکز نوار غزه را محکوم و این رژیم را یک باند جنایتکار بی توجه به حقوق بشر توصیف کرد.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز، به نقل از شبکه المسیره، در بیانیه دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن آمده است: کشتار جدید دشمن صهیونیستی در اردوگاه النصیرت در مرکز نوار غزه را که بیش از ۸۰ شهید و ده‌ها مجروح برجای گذاشت، به شدت محکوم می‌کنیم.

جنبش انصارالله اضافه کرد: قتل‌عام غیرنظامیان چند ساعت پس از قرار گرفتن نام رژیم اشغالگر در «لیست ننگ» قاتلان کودکان صورت گرفت. این قتل‌عام تأیید می کند که رژیم اشغالگر صرفا یک باند جنایتکار سرکش است که هیچ توجهی به حقوق بشر یا قوانین بین‌المللی ندارد.

در این بیانیه همچنین آمده است: این کشتار هولناک همزمان با طرح ابتکارعمل و اطلاعات نادرست آمریکا برای دادن زمان بیشتری به رژیم اشغالگر برای ارتکاب جنایت صورت گرفته و بیانگر حمایت امریکا از این جنایات است.

انصارالله همچنین تاکید کرد: کشتار و وحشی گری بیش از حد نمی‌تواند مقاومت فلسطین را دلسرد کند یا آن را به سمت سازش و تسلیم شدن سوق دهد. مردمان آزاده باید به حمایت و همبستگی خود با ملت فلسطین تا پایان تجاوز و رفع محاصره غزه و مردم آن ادامه دهند.

این بیانیه پس از آن صادر شد که ارتش رژیم صهیونیستی امروز مناطق مختلف النصیرات و اردوگاه آن در مرکز نوار غزه را هدف قرار داد.

طبق گزارش منابع فلسطینی این جنایت منجر به شهادت بیش از ۱۰۰ فلسطینی و مجروح شدن ده‌ها تن شده است.

نظر شما