شناسهٔ خبر: 67073767 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

یک لنج از خطر غرق شدگی در بندر شهید باهنر نجات یافت

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: یک فروند لنج باری که دچار آبگرفتگی شدید شده بود از خطر غرق شدگی نجات یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین، «حمیدرضا محمدحسینی تختی»، مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: این موتورلنج در اسکله شماره پنج بندر شهید باهنر، پس از بارگیری دچار آبگرفتگی شدید شد که با تلاش تیم مدیریت بحران بندر از خطر غرق شدن نجات می‌یابد. وی افزود: این شناور پس از اتمام بارگیری به میزان ۲۰۰ تن تره‌بار، قصد عزیمت به یکی از کشورهای جنوبی خلیج‌فارس را داشته است. مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان افزود: با اعلام اضطرار و ورود مجموعه مدیریت بحران بندر شهید باهنر، متشکل از نیروهای امدادی، آتش‌نشانی، شناورهای پشتیبانی، تیم غواصی و سایر عوامل، شناور حادثه دیده با وجود اینکه بخش اعظم آن زیر آب رفته بود، نجات یافت.

محمدحسینی تختی گفت: عملیات شناورسازی این موتورلنج شامل نگهداشت توسط جرثقیل‌ها، مسدودسازی سوراخ‌های ایجاد شده در بدنه لنج، خارج‌سازی بار موجود در لنج و تخلیه آب، بیش از شش ساعت به طول انجامید. به گفته محمدحسینی، در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و فقط لنج دچار آسیب جزئی شد.

46

نظر شما