شناسهٔ خبر: 67073595 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

جزئیات دردسر بزرگ برای دروازه‌بان استقلال

شنیده می‌شود مسائل جزیی‌ که حسینی را از اردوی تیم ملی دور کرد، ممکن است ادامه فعالیت این دروازه‌بان در استقلال را هم تحت تاثیر قرار دهد.

صاحب‌خبر -

تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی خود در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت‌های ۲۰۲۷ به مصاف هنگ‌کنگ رفت و با نتیجه پرگل ۴ بر ۲ به پیروزی دست یافت. عملکرد خط دفاعی و دروازه ایران در این دیدار ضعیف و دور از انتظار بود و یکی از نفراتی که توقع نمایش بهتری از او می‌رفت، پیام نیازمند بود. گلر باتجربه سپاهان همانند فصلی که گذشت از روزهای اوج به دور بود و اشتباهات بزرگی را از او شاهد بودیم.

عدم دعوت از بهترین دروازه‌بان لیگ بیست‌وسوم

با توجه به این‌که قرار بود علیرضا بیرانوند در این دیدار استراحت داشته باشد و از گلر ذخیره استفاده شود، ناخوداگاه ذهن‌ها به سمت نام سیدحسین حسینی سوق داده شد. بهترین دروازه‌بان لیگ بیست‌وسوم که در ۲۹ بازی، ۱۸ کلین‌شیت را به ثبت رساند و تنها ۱۵ مرتبه دروازه‌اش گشوده شد و در بین دروازه‌بان‌های حاضر در لیگ، حتی از بیرانوند هم نمایش کم‌نقص‌تری ارائه کرد ولی قلعه‌نویی در عین ناباوری از او دعوت به عمل نیاورد.

گزارش شرق از دلیل عدم دعوت از حسینی به تیم ملی

روزنامه شرق پس از اعلام لیست تیم ملی، گزارشی به رشته تحریر درآورد. در این گزارش ذکر شده که احتمالا به دلیل اتفاقاتی که پس از دیدار آلومینیوم و استقلال در اراک رخ داد، حسینی نامش در بین دعوت‌شده‌ها به چشم نمی‌خورد. بخشی از این گزارش را در ادامه می‌خوانید: «شایعه شده یکی از دلایلی که سیدحسین در این اردو به تیم ملی دعوت نشده اتفاقی است که در انتهای بازی آلومینیوم با استقلال در اراک رخ داده است؛ جایی که جیمی‌جامپ خانمی از روی سکوها به زمین مسابقه آمد و کاپیتان استقلال را به آغوش کشید. اگرچه واکنشی نسبت به این شایعه تا به الان صورت نگرفته ولی به نظر می‌رسد به غیر از این مورد، برخوردهای صورت‌گرفته بین برخی اعضای تیم استقلال با تعدادی از نیروهای انتظامی حاضر در آن صحنه هم مزید بر علت شده تا حداقل برای یک جلسه تنبیه هم که شده سیدحسین حسینی از تیم ملی فوتبال ایران دور بماند».

جزئیات دردسر بزرگ برای دروازه‌بان استقلال

قلعه‌نویی: حسینی یک‌سری مسائل جزیی داشت

در ادامه صحبت‌های امیر قلعه‌نویی پیرامون عدم دعوت از حسین حسینی نیز به شایعات مطرح شده دامن زد. سرمربی تیم ملی ضمن تمجید از کاپیتان استقلال اعلام کرد که سیدحسین شاگرد خودش بوده و صرفا به دلیل یک سری مسائل جزئی در این اردو همراه تیم ملی نبوده است. سرمربی تیم ملی در این باره گفت: «ان‌شاءالله در اردوهای بعد حتما دعوت خواهد شد. او جزء دروازه‌بان‌های خوب بوده است. امیدواریم این روند برای سید حسینی ادامه داشته باشد. من ۱۲ سال از استقلال دورم ولی هنوز یادگاری من هست. سید حسینی هم بازیکن خوبی است اما ما احساس کردیم که شب بازی با پیکان شرایط روحی روانی خوبی نداشته و بچه‌ها هم با او صحبت کردند و مشکلی ندارد. ما دوست داشتیم در این اردو باشد ولی یک‌سری مسائل جزئی بود که قابل حل است... آقای حسینی هم مشکل آن‌چنانی ندارد و می‌توانست در این اردو هم باشد و یک‌سری مسائل جزئی داشت».

مسائل جزیی حسینی، در استقلال هم برایش دردسرساز می‌شود؟

حالا باید دید سرنوشت آقای کلین‌شیت لیگ بیست‌وسوم (در کنار حسین پورحمیدی) و دریافت‌کننده کم‌ترین گل در لیگ بیست‌وسوم، تکلیفش برای فصل بعد چه خواهد بود. آیا مسائل جزئی مطرح شده که در مصاحبه امیر قلعه‌نویی هم به وفور رویت شد، در حد همان مسائل جزئی است و طبق گفته سرمربی تیم ملی، این دروازه‌بان در اردوی بعدی به تیم ملی دعوت می‌شود یا این‌که ممکن است مسائل جزئی مذکور، آن‌قدرها هم جزئی نبوده باشد و آینده حسینی در استقلال را نیز تحت تاثیر قرار دهد و باعث شود او مقصد جدیدی را برای خود انتخاب کند. فعلا که این دروازه‌بان آماده و ۳۱ ساله در شرایطی که می‌توانست پس از یک فصل بسیار خوب، طعم حضور در دروازه تیم ملی را مقابل هنگ‌کنگ بچشد، از خانه شاهد این دیدار بود. رقابتی که ایران برای اولین بار برابر حریف کم‌نام‌ونشانش ۲ گل دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: دفاع ماشاریپوف از بازیکنان استقلال؛ این دو باید در تیم ملی باشند

نظر شما