شناسهٔ خبر: 67271896 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ قهرمانان آسیا؛

جان اسپراو: پیروزی ایران شگفت‌زده‌ام نکرد

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا پس از شکست برابر ایران در شروع هفته سوم لیگ ملت‌ها اعتراف کرد که با توجه به قدرت بازیکنان ایران، او از شکست مقابل تیم کشورمان شگفت‌زده نشده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا، هفته سوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ از روز سه‌شنبه ۲۹ خرداد در شهرهای لیوبلیانا در کشور اسلوونی (گروه پنجم) و مانیل فیلیپین (گروه ششم) آغاز ‌شد و با ۳۲ مسابقه در مدت ۶ روز تا سوم تیرماه پیگیری خواهد شد.

تیم ملی والیبال ایران امروز در نخستین مسابقه خود در این هفته به مصاف آمریکا رفت و سه بر دو به پیروزی رسید تا با کسب اولین برد، چهار امتیازی شود.

جان اسپراو، سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا پس از این دیدار، اظهار کرد: در این دیدار رقابتی، ایران عالی بازی کرد. دفاع فوق‌العاده‌ای داشت و بسیاری از توپ‌های ما را گرفتند. در دریافت سرویس و مدیریت تاکتیکی در سرویس ها عملکرد خوبی داشتند.

وی با تاکید بر این که در مسابقه برابر ایران بسیار تجربه کسب کردند، افزود: امیدوارم عملکرد تیممان بهتر شود وقتی از این فرصت‌های رقابتی استفاده می‌کنیم،تا جایی که امکان دارد یاد می‌گیریم و برای بازی های المپیک آماده می‌شویم.

سرمربی تیم ملی آمریکا درباره عملکرد بازیکنان ایران اظهار کرد: بازیکنان ایران خیلی خوب هستند. برخی از بازیکنان کار خود را به خوبی انجام دادند. ایران عالی بازی کرد. فکر می‌کنم آینده روشنی پیش‌روی این تیم است و در آینده مسابقات رقابتی بیشتری با هم خواهیم داشت.

وی ادامه داد: من هر بازی با امید پیروزی به میدان می‌روم، پس می‌دانم وقتی مقابل ایران بازی می‌کنید بازی رقابتی خیلی خوبی در پیش دارید و می‌دانستیم که دیدار خیلی سختی است. این بازی تا حدی رقابتی بود که اصلا سورپرایزم نکرد.

اسپراو در پایان درباره احساسش از نتیجه توضیح داد: خشمگین نبودم. فکر می‌کنم به عنوان مربی شما سعی می‌کنید به تیم خود کمک و اثباتش کنید. پس من واکنش نشان دادم و به بازی چسبیدم. می‌توانستیم متفاوت عمل کنیم و چیزهایی از این تجربه کسب کردیم تا تیم خودمان را بهتر کنیم.در طول مسابقه عصبانی نبودم.

نظر شما