شناسهٔ خبر: 67077835 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

آغوشی حاشیه‌ساز برای سیدحسین حسینی؛ تیم‌ملی از دست رفت، استقلال چطور؟!

روزنامه شرق در گزارشی مدعی شده آغوش سیدحسین حسینی برای یک هوادار زن، باعث شده او تیم‌ملی را از دست بدهد و حالا سوالی بزرگ ذهن همه را مشغول کرده و آن هم این است؛ آیا سیدحسین حسینی از استقلال جدا می‌شود؟!

صاحب‌خبر -

آغوشی حاشیه‌ساز برای سیدحسین حسینی؛ تیم‌ملی از دست رفت، استقلال چطور؟!

سیدحسین حسینی با اینکه 18 کلین‌شیت را در لیگ برتر ثبت کرده بود اما به اردوی تیم‌ملی دعوت نشد تا شاهد اتفاق عجیبی در لیست امیر قلعه‌نویی باشیم.

سیدحسین حسینی در لیگ بیست‌وسوم عملکرد درخشانی داشت و موفق شد در 29 بازی با پیراهن این تیم، 18 کلین‌شیت را ثبت کند. آماری که برای کاپیتان استقلال ارزش زیادی دارد و به خوبی نشان می‌دهد حسینی تا چه اندازه در ترکیب استقلال نکونام موثر ظاهر شده است. سیدحسین حسینی انتظار داشت با توجه به عملکرد قابل قبولش، به تیم‌ملی هم دعوت شود اما درنهایت زمانی که لیست قلعه‌نویی اعلام شد، خبری از کاپیتان استقلال نبود تا اتفاق عجیبی رقم خورده باشد.

پیام نیازمند در دیدار ایران برابر هنگ‌کنگ درون دروازه ایران قرار گرفت که اشتباهات عجیبی هم داشت و ایران دو گل از رقیب دریافت کرد. از همان ابتدا مشخص بود علیرضا بیرانوند در بازی اول استراحت می‌کند و بسیاری حسینی را دروازه‌بان فیکس ایران در بازی با هنگ‌کنگ می‌دانستد اما ستاره استقلال حتی رنگ پیراهن تیم‌ملی را هم ندید تا غایب بزرگ لیست قلعه نویی باشد. روزنامه شرق پس از دعوت نشدن سیدحسین حسینی در گزارشی آغوش دروازه‌بان استقلال برای یک هوادار زن را دلیل دعوت نشدن او به تیم‌ملی دانست. روزنامه شرق نوشت:

شایعه شده یکی از دلایلی که سیدحسین در این اردو به تیم ملی دعوت نشده اتفاقی است که در انتهای بازی آلومینیوم با استقلال در اراک رخ داده است؛ جایی که جیمی‌جامپ خانمی از روی سکوها به زمین مسابقه آمد و کاپیتان استقلال را به آغوش کشید. اگرچه واکنشی نسبت به این شایعه تا به الان صورت نگرفته ولی به نظر می‌رسد به غیر از این مورد، برخوردهای صورت‌گرفته بین برخی اعضای تیم استقلال با تعدادی از نیروهای انتظامی حاضر در آن صحنه هم مزید بر علت شده تا حداقل برای یک جلسه تنبیه هم که شده سیدحسین حسینی از تیم ملی فوتبال ایران دور بماند.

عده‌ای تصور می‌کردند سیدحسین حسینی ممکن است بنا به دلایل فنی به تیم‌ملی دعوت نشده باشد اما امیر قلعه‌نویی در مصاحبه‌ای تاکید کرد مسائل جزئی باعث شده حسینی در لیست حضور نداشته باشد و همین مصاحبه کافی بود تا شایعه آغوش دردسرساز، قوت بگیرد. امیر قلعه‌نویی در مصاحبه پیش از بازی با هنگ‌کنگ گفت:

ان‌شاءالله در اردوهای بعد حتما دعوت خواهد شد. او جزء دروازه‌بان‌های خوب بوده است. امیدواریم این روند برای سید حسینی ادامه داشته باشد. من ۱۲ سال از استقلال دورم ولی هنوز یادگاری من هست. سید حسینی هم بازیکن خوبی است اما ما احساس کردیم که شب بازی با پیکان شرایط روحی روانی خوبی نداشته و بچه‌ها هم با او صحبت کردند و مشکلی ندارد. ما دوست داشتیم در این اردو باشد ولی یک‌سری مسائل جزئی بود که قابل حل است... آقای حسینی هم مشکل آن‌چنانی ندارد و می‌توانست در این اردو هم باشد و یک‌سری مسائل جزئی داشت.

 حال اما ابهام بزرگی در مورد آینده دروازه‌بان استقلال وجود دارد. آیا مسائل جزئی حل می‌شوند یا استقلال هم مانند تیم‌ملی برای سیدحسین حسینی از دست رفته حساب می‌شود؟ باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار آقای کلین‌شیت لیگ بیست‌وسوم است.

نظر شما