شناسهٔ خبر: 67073237 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

آخرین فرصت سفر به کیش قبل از گرم شدن هوا

وقتی درباره برنامه‌ریزی به مناطق جنوبی مانند جزیره کیش صحبت می‌کنیم، ایام عید به دلیل گران بودن هزینه‌ها، تعطیلات تابستان به دلیل آب‌وهوای گرم و شلوغی جمعیت گردشگران خیلی زمان مناسبی برای سفر نیستند. اما اگر می‌خواهید تا وقتی که آب‌و‌هوای کیش خیلی گرم نشده و خبری از شلوغی جمعیت نیست به کیش بروید، باید ماه خرداد را به عنوان زمان سفرتان انتخاب کنید.

صاحب‌خبر -

در این صورت از مزیت کاهش هزینه‌ها هم برخوردار می‌شوید. با سفر به کیش در خرداد ماه می‌توانید اتاق‌های یک هتل پنج ستاره را با هزینه یک هتل سه ستاره بپردازید و از امکانات ویژه‌ای استفاده کنید!! در این مطلب همراه ما باشید تا شما را برای استفاده از آخرین فرصت سفر به کیش قبل از گرم شدن هوا آماده کنیم.

فرصت ویژه سفر به کیش با ارزانترین قیمت ها!!

وقتی درباره جزیره رویایی کیش و تفریحات آبی و غیر آبی آن صحبت می‌کنیم، همه افراد به دنبال سفر به این منطقه در ماه‌های فصل تابستان هستند. غافل از اینکه با رفتن به جزیره کیش و گشت‌وگذار در این فصل متوجه می‌شوند چه اشتباهی کردند!! از طرفی هوای بسیار گرم و شرجی جزیره کیش و از طرف دیگر، هزینه‌های گران رزرو هتل، بلیط هواپیما، رستوران‌ها و تفریحات متنوع؛ زیرا در این فصل مسافران زیادی به کیش می‌روند. ولی اگر می‌خواهید خرید آنلاین بلیط هواپیما داخلی به مقصد جزیره کیش و رزرو هتل‌های این جزیره را با قیمتی ارزان انجام دهید، از فرصت ویژه سفر به کیش در ماه خرداد به خوبی استفاده کنید.

شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که چرا سفر در ماه خرداد ارزان قیمت‌تر است؟ اگر نگاهی به تاریخچه حضور گردشگران در جزیره کیش بیندازیم، جواب این سوال خیلی هم سخت نیست. با شروع سال جدید و تعطیلات ایام نوروزی، سیل عظیمی از مسافران وارد جزیره کیش می‌شوند. به همین دلیل بلیط هواپیما با قیمت بالاتری فروخته می‌شود و هزینه رزرو هتل‌ها افزایش پیدا می‌کند. همچنین در فصل تابستان با تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها، جمعیت زیادی از گردشگران در ماه‌های تیر، مرداد و شهریور به این جزیره سفر می‌کنند.

با مشاهده قیمت هتل‌ها در این ماه‌ها می‌توانید ببینید که روند افزایشی آن‌ها تا چه اندازه است. بنابراین بهترین فرصت برای رزرو هتل ارزان همین روزهای باقی‌مانده خرداد تا قبل از شروع تعطیلات است. در این بازه زمانی، هزینه رزرو هتل‌ها کاهش پیدا می‌کند و خرید بلیط هواپیما هم با قیمتی ارزان‌تر ممکن می‌شود. دیگر نگوییم که سایت‌های معتبر هم تا چه اندازه تخفیف برای هتل‌ها در این ماه از سال در نظر گرفتند.

رزرو هتل کیش با تخفیف ویژه در خرداد

شاید تا مدت‌ها قبل مسافران زیادی رزرو هتل را به‌صورت حضوری از طریق آژانس‌های گردشگری یا تلفنی از طریق خود هتل انجام می‌دادند. همچنین خیلی از مسافران هم بعد از رسیدن به مقصد، هتلی را برای اقامت خود انتخاب می‌کردند. اما این روزها تکنولوژی پیشرفت زیادی داشته و سایت‌های معتبری به وجود آمدند که رزرو هتل‌ها و خرید بلیط‌های هواپیما هر مقصدی را به‌صورت اینترنتی برای مسافران امکان‌پذیر کردند. به خصوص مقصد کیش که طرفداران زیادی هم دارد.

اگر شما هم جزیره کیش را به عنوان مقصد انتخاب کردید، نیازی نیست مراجعه حضوری یا تماس تلفنی داشته باشید. کافی است سری به سایت‌های معتبر رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما بزنید و ملزومات سفرتان به این جزیره را آماده کنید.

ماه خرداد، یکی از بهترین ماه‌هایی است که از مزیت‌های این سایت‌ها برخوردار شوید و رزرو هتل کیش با تخفیف را انجام دهید.

به طور کلی در ماه خرداد قیمت هتل‌ها برای رزرو خیلی بالا نیست و این شانس بزرگی است که برای سفر به کیش در این ماه دارید. اما در همین سایت‌ها هم قیمت ارزان هتل‌ها چند برابر ارزان‌تر می‌شود؛ زیرا هزینه رزرو را با تخفیف‌های استثنائی محاسبه می‌کنند. در صورتی که شما هم قصد دارید با کم‌ترین هزینه راهی جزیره کیش شوید، ماه خرداد را برای سفر انتخاب کنید و خرید بلیط و رزرو هتل را به‌صورت اینترنتی انجام دهید تا مقدار زیادی از هزینه‌هایتان کم‌تر شوند.

تخفیف بالای 20% هتل‌های مِستربلیط را از دست ندهید!

وقتی در حال جستجوی هتل‌های کیش در اینترنت هستید، احتمالا سایت‌های زیادی را می‌بینید که هزینه رزرو هتل را با تخفیف محاسبه کردند. اما فقط بعضی سایت‌ها مانند مِستربلیط وجود دارند که تخفیف‌های استثنائی ارائه می‌دهند. شاید سخت باور کنید، ولی رزرو این هتل‌ها حتی با تخفیف بیش‌تر از 20 درصد هم امکان‌پذیر است. برخی از هتل‌هایی که در این سایت در ماه خرداد 1403 با تخفیف بالایی ارائه می‌شوند، عبارتند از:

هتل آرامیس پلاس کیش

در ابتدای بلوار رودکی، ساختمان بزرگ و 14 طبقه‌ای را می‌بینید که نمای آن به رنگ سفید است و 171 واحد اقامتی دارد. این واحدهای اقامتی شامل اتاق‌های یک تخته الی چهار تخته و سوئیت‌هایی هستند که هر کدام از ویژگی‌های خاصی برخوردار هستند. با رزرو هر یک از اتاق‌های هتل آرامیس پلاس کیش در مجموعه‌ای پنج ستاره اقامت دارید که چشم‌اندازی رو به خیابان یا دریا دارند. با اقامت در این هتل می‌توانید از امکانات ویژه‌ای مانند باشگاه ورزشی، سونا، جکوزی، استخر و حمام ترکی هم استفاده کنید. با توجه به موقعیت قرارگیری این هتل می‌توانید دسترسی راحتی به پاساژهای پردیس یک و دو، کیش مال، بازار پارسیس، ساحل خلیج فارس و برج ایفل کیش داشته باشید. در همین روزهای باقی‌مانده خرداد ماه می‌توانید اتاق‌های هتل آرامیس پلاس کیش را با تخفیف بالای 20 درصدی و قیمتی ارزان رزرو کنید.

هتل میراژ کیش

بلوار دریا یکی از مناطق معروف و محبوب جزیره کیش است که با اقامت در هتل‌های آن می‌توانید دسترسی راحتی به تفریحات ساحلی، بولینگ مریم، مراکز خرید ونوس و مریم داشته باشید. در این بلوار می‌توانید ساختمان هشت طبقه‌ای را ببینید که به شکل دو ساختمان قرینه طراحی شده و اتاق‌های آن چشم‌انداز زیبایی به سمت دریا، خیابان و محوطه هتل دارند. این هتل پنج ستاره که کار خود را از سال 1397 شروع کرده، شامل امکانات متنوعی مانند سونا، جکوزی، استخر و خدمات ماساژ است. همچنین می‌توانید با همسفرانتان بیلیارد بازی کنید یا به کرایه دوچرخه‌ها بپردازید. واحدهای اقامتی هتل میراژ کیش شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته، سوئیت‌ها و اتاق‌های کابانا هستند.

هتل پارمیس کیش

وقتی به میدان پردیس جزیره کیش می‌رسید، هتل پنج ستاره‌ای را در اطراف این میدان می‌بینید که ساختمانی هفت طبقه با نمای سفید رنگ و شیشه‌های آبی دارد. شما می‌توانید با رزرو اتاق‌های دو تخته و سه تخته، سوئیت‌ها و پنت هاوس در این هتل اقامت داشته باشید. 

تا دیر نشده برای سفر به کیش آماده شوید!

اکنون که زمان زیادی تا پایان خرداد ماه باقی نمانده، این فرصت را از دست ندهید و خودتان را برای سفر به کیش آماده کنید. کافی است در خانه بمانید و به سایت‌های اینترنتی مراجعه کنید تا خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل برای خودتان و همسفرانتان را به‌صورت اینترنتی انجام دهید. در این صورت شانس بیش‌تری هم برای بهره‌مند شدن از تخفیف‌های استثنائی دارید. برای این کار، سایت مِستربلیط را به شما پیشنهاد می‌کنیم که هم به دلیل سابقه زیاد همکاری با هتل‌ها، هزینه رزرو اتاق‌ها در این سایت نسبت به سایت‌های دیگر ارزان‌تر است و هم رزرو هتل‌ها را با تخفیف‌های استثنائی امکان‌پذیر می‌کند.

نظر شما