شناسهٔ خبر: 67072845 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

رزمایش جهادی اطلاع رسانی مشوق‌های تشویقی خرداد ماه برگزار می‌شود

مسئول بازآفرینی شهری راه و شهرسازی لرستان گفت: رزمایش جهادی اطلاع‌رسانی با همکاری بسیج سازندگی در خردادماه برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لرستان)؛ صادق بهاروند در جلسه بازآفرینی شهری به مباحث مرتبط با اطلاع‌رسانی بسته‌های تشویقی در کمک به نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری تأکید کرد. 

وی با اشاره به بررسی چگونگی روند اجرای پروژه‌های بازآفرینی شهری افزود: بسیاری از مردم از مصوبات و دستورالعمل‌ها برای نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری هیچگونه آشنایی ندارند. 

بهاروند ادامه داد: رزمایش جهادی اطلاع‌رسانی که با کمک و مشارکت بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) برگزار می‌شود وظیفه اطلاع‌رسانی معشوق‌های تشویقی را بر عهده خواهد داشت. 

بهاروند توضیح داد: این رزمایش در پنج مرحله اجرا خواهد شد که اولین مرحله این رزمایش بحث اطلاع‌رسانی است. 

مسئول بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی لرستان تصریح کرد: مشوق‌های بازآفرینی در پنج مرحله طبقه‌بندی شده است که هر کدام شامل امتیازات مختص به خود می‌باشد. 

وی یادآور شد: تبیین مشوق‌های نوسازی در پنج مرحله؛ مشوق در فرآیند اخذ پروانه؛ تسهیلات بانکی نوسازی و ودیعه اسکان؛ شرایط و نحوه تجمع طبقات؛ ریزدانه در بافت ها؛ نحوه مشارکت با همسایه و سازندگان مشوق‌هایی هستند که در این رزمایش اطلاع‌رسانی خواهد شد. 

وی اضافه کرد: در رزمایش خرداد ماه مشوق‌های متنوعی همچون مشوق در صدور پروانه و تسهیلات باید اطلاع‌رسانی شود. 

در ادامه این جلسه سرهنگ جهانبخش، مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) گفت: برای اجرای دقیق رزمایش جهادی اطلاع‌رسانی حتما باید مناطق از قبل تعیین و مشخص شوند. 

وی ادامه داد: باید یک هسته با حضور نمایندگان اداره کل راه و شهرسازی؛ سازمان بسیج سازندگی و شهرداری تشکیل شود.

نظر شما