شناسهٔ خبر: 67386997 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

استاندار گلستان:

قرارداد سرمایه‌گذاری پروژه گردشگری آشوراده امضا شد

استاندار گلستان گفت: قرارداد سرمایه‌گذاری پروژه گردشگری آشوراده با حضور مسئولان و شرکت سرمایه‌گذار به امضا رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان و به نقل از استانداری گلستان، قرارداد سرمایه‌گذاری پروژه گردشگری آشوراده در حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار گلستان، مجمع نمایندگان استان، مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط بین اداره کل محیط زیست استان و شرکت سرمایه گذار آشوراده به امضا رسید.

علی محمد زنگانه در جلسه امضای طرح گردشگری آشوراده با سرمایه‌گذار با حضور آیت‌الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و مجمع نمایندگان استان ضمن تبریک عید سعید غدیر، اظهار کرد: در اجرای پروژه گردشگری آشوراده مسیر طولانی را طی کردیم.

استاندار گلستان افزود: برای اجرای این پروژه ابتدا توسعه زیرساخت‌ها، علاج بخشی خلیج گرگان و تشکیل کارویژه‌هایی را مورد توجه قرار دادیم و برای دسترسی بهتر اسکله بندر ترکمن با پهنای دو هکتار و عمق ۱.۶ متر را احیا کردیم.

وی گفت: تسهیل جهت دسترسی به جزیره آشوراده اولین اقدام بود و پس از آن با همکاری قوه قضائیه، مجموعه دادگستری و دادستانی استان مستثنیات جزیره تعیین تکلیف شد و بازنگری طرح روستای آشوراده با رویکرد گردشگری به مرحله اجرا رسید و عملیات بهسازی معابر آغاز شد.

استاندار گلستان بیان کرد: اصلاح و تمدید مجوز محیط زیستی در یک پیگیری یک ساله صورت گرفت و مجوز کمیته ملی طبیعت گردی با همکاری میراث فرهنگی اخذ شد.

نظر شما