شناسهٔ خبر: 67072302 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

محوری‌ترین برنامه امسال هفته ازدواج جشن وصال در شهرهای خوزستان است

معاون امور جوانان برنامه های اداره کل ورزش و جوانان خوزستان را  به مناسبت هفته ازدواج تشریح کرد. معاون امور جوانان برنامه های اداره کل ورزش و جوانان خوزستان را  به مناسبت هفته ازدواج تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، محمد علی رستمی ضمن تبریک سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(ع) با اشاره به برنامه های اداره کل ورزش و جوانان خوزستان به مناسبت هفته ازدواج اظهار کرد: برنامه های هفته ازدواج امسال از ۱۹ خرداد همزمان با پیوند مقدس دو زوج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) با شعار آسان و آسمانی در سطح استان برگزار می شود.

او با بیان اینکه امروزه دشمنان اسلام از هر سو ایمان و ارزش‌های اصیل جوانان را هدف گرفته‌اند، گفت: آسان کردن سنت ازدواج بین جوانان با الگوبرداری از سیره حضرت زهرا(س) یک ضرورت است که برنامه‌ریزی‌های شایسته‌ در راستای تشکیل، تحکیم و تعالی خانواده احساس می‌شود.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان افزود: محوری‌ترین برنامه اجرای جشن وصال است که در شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

رستمی ادامه داد: سازمان دهی پویش ازدواج جوانان با همراهی خیرین، برگزاری کارگاه های آموزشی رایگان، برگزاری کمپین های رسانه برای ترویج ازدواج به هنگام و ارایه مشاوره رایگان از جمله برنامه های این هفته در استان خوزستان است.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان در پایان ضمن اشاره به سایر برنامه های هفته ازدواج اضافه کرد: پخش پیام های فرهنگی و انگیزشی در تابلوهای الکترونیکی با مضامین ازدواج، تقدیر از خیرین فعال در حوزه ازدواج، تولید محتوای آموزشی برای نشر در فضای مجازی و بازدید از مراکز مشاوره ازدواج و خانواده از جمله برنامه های در نظر گرفته شده در این هفته است.

انتهای پیام/

نظر شما