شناسهٔ خبر: 67065660 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

معاون ورزش و جوانان خوزستان مطرح کرد؛

جشن وصال، محوری ترین برنامه های هفته ازدواج در خوزستان

معاون جوانان ورزش و جوانان خوزستان گفت: محوری ترین برنامه های هفته ازدواج امسال در شهرستان های استان، برگزاری جشن وصال است.

صاحب‌خبر -

جام جم آنلاین - خوزستان، محمدعلی رستمی صبح امروز (شنبه 19 خرداد) ضمن تبریک سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (ع) در خصوص برنامه های هفته ازدواج اظهارکرد: برنامه های هفته ازدواج امسال از ۱۹ خرداد همزمان با پیوند مقدس دو زوج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) با شعار آسان و آسمانی در سطح استان برگزار می شود.

 

معاون امور جوانان ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه امروزه دشمنان اسلام از هر سو ایمان و ارزش‌های اصیل جوانان را هدف گرفته‌اند عنوان کرد : آسان کردن سنت ازدواج بین جوانان با الگوبرداری از سیره حضرت زهرا (س) یک ضرورت است که برنامه‌ریزی‌های شایسته‌ در جهت تشکیل، تحکیم و تعالی خانواده احساس می‌شود .

 

وی افزود : محوری‌ترین برنامه اجرای جشن وصال می باشد که در شهرستان‌های استان برگزار می گردد.

 

معاون امور جوانان ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: سازمان دهی پویش ازدواج جوانان با همراهی خیرین، برگزاری کارگاه های آموزشی رایگان ، برگزاری کمپین های رسانه برای ترویج ازدواج بهنگام و ارائه مشاوره بصورت رایگان از جمله برنامه های مهم به مناسبت هفته ازدواج درخوزستان است.

 

رستمی با اشاره به سایر برنامه های هفته ازدواج ادامه داد: پخش پیام های فرهنگی و انگیزشی در تابلوهای الکترونیکی با مضامین ازدواج، تقدیر از خیرین فعال در حوزه ازدواج، تولید محتوای آموزشی جهت نشر در فضای مجازی و بازدید از مراکز مشاوره ازدواج و خانواده از جمله برنامه های در نظر گرفته شده در این هفته می باشد.

نظر شما