شناسهٔ خبر: 67071758 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

معاون فرماندار کرمانشاه خبر داد

کسب رتبه اول شهرستان کرمانشاه در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ در سطح استان

معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری کرمانشاه از کسب رتبه نخست پرداخت و جذب تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ این شهرستان در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، شهاب‌الدین شفیعی امروز _ شنبه نوزدهم خرداد _ در سومین جلسه کمیته اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان، که با حضور اعضای کارگروه در سالن جلسات فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: اهمیت موضوع اشتغال با توجه به تأکیدات استاندار و فرماندار کرمانشاه سبب شد عملکرد ادارات و بانک‌های عامل پرداخت تسهیلات اشتغالزایی رصد شود و با احصای مشکلات و موانع اشتغال نسبت به اخذ راهکار مناسب هم‌اندیشی صورت بگیرد.

وی در خصوص پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه تا اواسط ماه‌جاری در این شهرستان، افزود: تاکنون از ۳۸ طرح معرفی شده به بانک‌های عامل تعداد ۳۷ طرح با اعتبار ۲۵۵ میلیارد ریال و با اشتغالزایی پیش‌بینی شده ۷۸ نفر پرداخت شده و یک طرح باقی‌مانده نیز در حال انجام از محل اعتبارات مذکور است.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری کرمانشاه ادارات طرح فوق را شامل ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، علوم پزشکی، آموزش و پرورش و اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان عنوان و خاطرنشان کرد: از همه اعضای کارگروه و نیز بانک‌های عامل که هماهنگی و تعامل با دستگاه‌های اجرایی را دارند قدردانی می‌کنیم و امیدواریم با تداوم این تعامل شاهد تحقق اشتغال بیشتری در سال جاری باشیم.

شفیعی از کسب رتبه نخست پرداخت و جذب تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ شهرستان کرمانشاه در استان خبر داد و گفت: طبق آمار عملکرد تسهیلات جز ۳ بند "ب" تبصره ۱۸ قانون بودجه تا ۱۳ خردادماه از تعداد ۲ هزار و ۸۹۷ طرح معرفی شده به بانک با اعتبار چهار هزار و ۱۲۹ میلیارد ریال، تعداد یک هزار و ۵۹۲ طرح با اعتبار ۲ هزار و ۱۶۹ میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی اشتغال پیش‌بینی شده این تسهیلات پرداختی را یک‌هزار و ۶۳۹ نفر دانست و گفت: با توجه به فرصت کوتاه باقی‌مانده پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی تبصره ۱۸ تا پایان خردادماه از محل اعتبارات سال ۱۴۰۲ مقرر شد بانک‌های عامل در اجرای روند پرداخت آن تسریع و تسهیل لازم را داشته باشند.

نظر شما