شناسهٔ خبر: 67071471 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

۸ اکیپ نظارت بر تاکسی‌های کرمانشاه را به صورت مستمر انجام می‌دهند

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری کرمانشاه گفت: هشت اکیپ گشت‌های نظارتی این سازمان به صورت مستمر در سطح شهر فعال هستند و نسبت به عملکرد تاکسیرانان کرمانشاهی نظارت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا دوستی امروز _ شنبه نوزدهم خرداد _ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نظارت بر عملکرد تاکسیرانان به صورت مستمر انجام می‌شود، اظهار کرد: هشت اکیپ گشت‌های نظارتی این سازمان به صورت مستمر در سطح شهر فعال و نسبت به عملکرد تاکسیرانان کرمانشاهی نظارت می‌کنند.

وی افزود: ۸۰۰۰ برچسب آماده نصب بر روی تاکسی‌های سطح شهر است و در این راستا برای تمام رانندگان طی هفته آینده پیامک ارسال می‌شود که برای دریافت برچسب نرخ نامه به واحد گشت و بازرسی سازمان حمل‌ونقل مسافر شهرداری کرمانشاه مراجعه کنند.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه با اشاره به اینکه در صورت نصب نکردن نرخ‌نامه توسط رانندگان برخورد خواهد شد، خاطرنشان کرد: همچون سال‌های گذشته گشت‌های مشترکی با تعزیرات حکومتی جهت برخورد با رانندگان متخلف برقرار خواهد شد.

دوستی تصریح کرد: با توجه به تعداد بالای تعداد تاکسی‌ها، تهیه این تعداد کارت خوان با این حجم میسر نیست. ضمن اینکه با عنایت به قیمت بالای کارت خوان و نقدی بودن آن، خرید آن به‌صورت نقدی از توان رانندگان خارج است که در این زمینه با بانک‌ها نیز رایزنی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۷۰۰۰ تاکسی در شهر کرمانشاه داریم، تصریح کرد: طی سال‌های گذشته از این تعداد، یک‌هزار و ۳۰۰ تاکسی غیرفعال داشتیم که با اخذ دستور دادستان و با هماهنگی انجام شده با پلیس راهور و شرکت پالایش پخش سوخت نسبت به غیرفعال کردن کارت سوخت و همچنین توقیف این خودروها در دستور کار قرار گرفته که اکنون بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ دستگاه به سازمان حمل و نقل مسافر مراجعه و مجوز مربوطه را اخذ کرده‌اند.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری کرمانشاه گفت: با راه‌اندازی تلفن گویا همشهریان می‌توانند هرگونه انتقاد و پیشنهاد خود را با سامانه ۱۳۷ و شماره پیامکی ۳۰۰۰۱۸۱۵ در میان بگذارند.

نظر شما