شناسهٔ خبر: 67058101 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نظارت مستمر بر عملکرد تاکسیرانان

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه گفت : نظارت بر عملکرد تاکسیرانان به صورت مستمر انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -

دوستی رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه گفت : ۸ اکیپ گشت‌های نظارتی این سازمان به صورت مستمر در سطح شهر فعال و نسبت به عملکرد تاکسیرانان کرمانشاهی نظارت می‌کنند.

 وی گفت: تعداد ۸ هزار برچسب آماده نصب بر روی تاکسی‌های سطح شهر است و در این راستا برای تمام رانندگان طی هفته آینده پیامک ارسال می‌شود که برای دریافت برچسب نرخ‌نامه به واحد گشت و بازرسی سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه مراجعه کنند.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری کرمانشاه تأکید داشته در صورت عدم نصب نرخ‌نامه توسط رانندگان برخورد خواهد شد.

دوستی افزود: باتوجه به تعداد بالای تعداد تاکسی ها، تهیه کارتخوان برای این حجم زیاد از رانندگان تاکسی میسر نیست؛ ضمن اینکه با عنایت به قیمت بالای کارتخوان و نقدی بودن آن، خرید آن به‌صورت نقدی از توان رانندگان خارج است البته در این زمینه با بانک‌ها نیز رایزنی صورت گرفته است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه با اشاره به اینکه در حال حاضر ۷ هزار تاکسی در شهر کرمانشاه وجود دارد، نوشته است متأسفانه در سنوات گذشته از این تعداد یک هزار و ۳۰۰ تاکسی غیر فعال داشتیم که با اخذ دستور دادستان محترم و با هماهنگی پلیس راهور و شرکت پالایش پخش سوخت نسبت به غیرفعال کردن کارت سوخت اقدام شده و همچنین توقیف این خودرو‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

اکنون بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ دستگاه تاکسی به سازمان حمل و نقل مسافر مراجعه و مجوزات مربوطه را اخذ کرده‌اند.

علاوه بر اینکه همچون سنوات گذشته گشت‌های مشترکی نیز با هماهنگی تعزیرات حکومتی برقرار خواهد شد، همشهریان محترم می‌توانند هرگونه انتقاد و پیشنهاد خود را با سامانه ۱۳۷ و شماره پیامکی ۳۰۰۰۱۸۱۵ در میان بگذارند .

نظر شما