شناسهٔ خبر: 67069550 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

۳۶ مصدوم تصادفی طی یک روز در مازندران

سخنگوی روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: طی ۲۴ ساعته گذشته ۳۶ مصدوم تصادفی در مازندران طی شش حادثه از خدمات درمانی اورژانس ۱۱۵ استان بهره‌مند شدند.

صاحب‌خبر -

ذکریا اشک‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران با بیان اینکه اورژانس ۱۱۵ استان در ۲۴ ساعت گذشته به ۳۶ مصدوم در شش حادثه ویژه ترافیکی خدمات درمانی پیش بیمارستانی ارائه کرد، اظهار کرد: این خدمات ابتدا در ساعت یازده روز گذشته، جمعه هجدهم خرداد پس از انحراف پژو پارس در مسیر بابلسر_ آمل و مصدومیت پنج نفر بود که به بیمارستان شفا بابلسر منتقل شدند.

وی افزود: در ساعت ۱۶:۱۸ دقیقه نیز طی برخورد دو دستگاه پراید در مسیر ساری_تاکام هشت نفر مصدوم شدند که به بیمارستان امام خمینی (ره) ساری انتقال داده شدند.

سخنگوی روابط‌عمومی اورژانس ۱۱۵ پیش بیمارستان دانشگاه علوم دانشگاهی مازندران ادامه داد: در همان روز گذشته و در ساعت ۱۶:۱۶ دقیقه طی برخورد خودروهای نیسان و پراید در مسیر گلوگاه به نیالا، موجب زخمی شدن شش نفر شد که به بیمارستان ثامن الائمه گلوگاه، منتقل شدند.

اشک‌پور با بیان اینکه در حادثه چهارم با برخورد خودروهای تیبا و فیدلیتی در شهرستان نکا در ساعت ۱۸:۵۸ دقیقه با عبور کمیشان پنج نفر مصدوم شدند، عنوان کرد: این مصدومان به بیمارستان‌های امام حسین (ع) و بوعلی نکا منتقل شدند.

وی ادامه داد: در ادامه این حوادث در ساعت ۱۹:۴۰ در برخورد دو دستگاه پراید در محور هراز، هفت نفر مصدوم شدند که به بیمارستان‌های سوم شعبان دماوند و درمانگاه گزنک منتقل شدند.

سخنگوی روابط‌عمومی اورژانس ۱۱۵ پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: در آخرین حادثه که در مسیر زرین‌آباد بعد از بیمارستان زارع اتفاق افتاد در در ساعت ۱:۴۰ بامداد امروز با انحراف خودروی پراید پنج نفر مصدوم شدند که به بیمارستان امام خمینی (ره) ساری منتقل شدند.

نظر شما