شناسهٔ خبر: 67064649 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

امدادرسانی به ۳۶ مصدوم تصادفات مازندران

سخنگوی اورژانس مازندران گفت: در شبانه روز گذشته به ۳۶ مصدوم تصادفات رانندگی امدادرسانی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، زکریا اشکپور سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران، اظهار داشت: اورژانس 115 مازندران در 24 ساعت گذشته به 36 مصدوم در 6 حادثه ویژه ترافیکی خدمات درمانی پیش بیمارستانی ارائه کرده است.

وی افزود: در ساعت 11، تاریخ 18 خرداد  انحراف پژو پارس در مسیر بابلسر آمل، 5 نفر مصدوم شدند که به بیمارستان شفا بابلسر منتقل شدند.

اشکپور با بیان اینکه در ساعت 16 و 18 دقیقه 18 خرداد، در برخورد دو دستگاه پراید در مسیر ساری ـ تاکام 8 نفر مصدوم شدند که به بیمارستان امام خمینی(ره) ساری منتقل شدند.

وی بیان کرد: در ساعت16 و 16 دقیقه 18 خرداد دربرخورد خودروهای نیسان و پراید در مسیر گلوگاه نیالا، 6 نفر مصدوم شدند که به بیمارستان ثامن الائمه(ع) گلوگاه منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس مازندران ادامه داد: در ساعت 18 و 58 دقیقه تاریخ 18 خرداد در برخورد خودروهای تیبا و فیدلیتی در شهرستان نکا، عبور گمیشان 5 نفر مصدوم شدند که به بیمارستان‌های امام حسین(ع) و بوعلی نکا منتقل شدند و در ساعت 19 و 40 دقیقه 18 خرداد دربرخورد دو دستگاه پراید در محور هراز، 7 نفر مصدوم شدند که به بیمارستان‌های سوم شعبان دماوند و درمانگاه گزنک منتقل شدند.

اشکپور گفت: در ساعت یک و چهل دقیقه  بامداد امروز  انحراف خودروی پراید در مسیر زرین‌آباد بعد از بیمارستان زارع 5 نفر مصدوم شدند که به بیمارستان امام خمینی(ره) ساری منتقل شدند.

انتهای پیام/

نظر شما