شناسهٔ خبر: 67068573 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

رفع موانع تولید وظیفه همگانی است اما بروکسی‌های اداری در تربت حیدریه این موانع را تشدید می کند

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع موانع تولید وظیفه همگانی است و زمانی که سرمایه گذار به این شهر می آید باید مشکل را حل کرد اما متاسفانه بروکسی های اداری مانع تولید و سرمایه گذاری شده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تربت حیدریه، محسن زنگنه صبح امروز در جلسه شورای اداری تربت حیدریه که در محل سالن جلسات فرمانداری برگزارشد اظهار کرد: مردم در تشییع شهدای خدمت به ویژه شهید رئیسی حماسه ساختند واین نشان می‌دهد که مردم بابصیر و آگاهی داریم وعلت این حضور هم اخلاص شهید رئیسی بود.
وی افزود: امروز رسالت مجلس و دولت سنگین تر شده و مردم باید احساس کنند تغییر ایجاد شده ، لذا نخستین ویژگی شهید رئیسی آن بود که برای رفع مشکلات مردم بخصوص مناطق محروم و کم برخوردار دغدغه داشت و وقت می‌گذاشت و امروز درسی که از ویژگی این شهید بزرگوار باید بگیریم آن است که امروز هرکدام یک شهید رئیسی باشیم.
زنگنه بیان کرد: رفع موانع تولید وظیفه همگانی است و زمانی که سرمایه گذار به این شهر می آید باید برای او فرش قرمز پهن کرد و همه بسیج شوند که چگونه می‌توان این مشکل را حل کرد اما متاسفانه بروکسی های اداری دراین شهر مانع تولید و سرمایه گذاری شده است.
وی تاکید کرد: سرمایه گذار برای کارخانه شمع خودرو معرفی کردیم ،متأسفانه حدود یک سال ونیم می‌گذرد ولی هنوز مجوز نگرفته است ، درعین حال شهرک صنعتی زمین هزار متری را نتوانسته در اختیار سرمایه گذار قرار بدهد وبه ناچار یک سوله اجاره کرده وحدود یک متر از این سوله در اختیار منابع طبیعی است وکار قفل شده است.
زنگنه بیان کرد: همین قوانینی که در شهر تربت حیدریه برای سرمایه گذار گره ایجاد می‌کند در شهرهای اطراف مسئولین تدبیر ایجاد می‌کنند وگره گشایی می‌کنند ،در عین حال هیچ نقطه ای از کشور مانند تربت حیدریه نیست ودر بسیاری ازشهرها واستان های کشور همین قوانین را تدبیر وگره گشایی می‌کنند
نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: شهرک صنعتی مشکل برق دارد وچهار شرکت تا کنون ۸ میلیارد تومان به شرکت برق پول دادند وهنوز مشکل قطع برق دارند ونباید این میزان نسبت به مسائل مردم بی تفاوت باشیم. 
وی عنوان کرد: به خاطر منیت ها دو هزار تن قیر رایگان در این شهر از دست رفت ونمی دانیم چه کسی باید جوابگوی این منیت ها باشد، درعین حال درسال اخر شوراها هستیم وتقاضا داریم کلنگ زنی بدون پروانه،اخذ منابع ومطالعات را نداشته باشیم.
زنگنه گفت : مردم که نباید راه بیفتند ومشکلات خود را فریاد بزنند ما مسئولان که برای شهید رئیسی مراسم میگیریم و گریه میکنیم باید با استفاده از شاخص های این شهید بزرگوار سراغ مردم برویم .
وی مطرح کرد: درحالی که خیلی از مسائل در داخل شهر قابل حل است متاسفانه عزمی برای آن نیست ،درعین حال تقاضا داریم شورای اداری برای رفع مشکلات مردم کاربردی شود،از طرفی ستاد تسهیل وکارگروه رفع موانع تولید به صورت منظم برگزار شود.
همه مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنند
علی اکبر کی پور، فرماندار تربت حیدریه نیز در ادامه جلسه شورای اداری اظهارکرد: ورود مصداقی مدیران دستگاههای اجرایی وحمایت از کاندیدای خاص ممنوع است وهمه باید در راستای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند.
وی بالا بردن شور ونشاط انتخاباتی بین مردم را منوط به رفتار مناسل مسئولان در راستای خدمتگزاری بهتر عنوان کرد گفت: امسال هر ۱۰ شعبه انتخابات یک هیئت بازرسی دارد وتمام فعالیت مدیران در راستای انگیزشی ومشارکت حداکثری مردم باشد.
فرماندار تربت حیدریه بیان کرد: با توجه به اینکه در روزهای پایانی دولت سیزدهم گرفتیم مدیران پروژه های قابل افتتاح را آماده کنند.

نظر شما