شناسهٔ خبر: 67343915 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حفظ اسلام، نظام و ولایت ۳ محور مکتب شهید سلیمانی است

رئیس کل دادگستری استان کرمان، گفت: حفظ اسلام، حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیروی و تبعیت محض از ولایت فقیه سه محور برجسته مکتب شهید سلیمانی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی صبح امروز در سلسله نشست‌های اخلاق در مکتب شهید سلیمانی که به مناسبت هفته قوه قضائیه در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد، با تبریک عید سعید غدیر خم و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت و شهید بهشتی و یاران ایشان، اظهار داشت: عید سعید غدیر خم عید‌الله الاکبر و عید بزرگ ماست و یک ویژگی بسیار بزرگ این عید کامل شدن دین اسلام در این روز است.

وی بیان کرد: شهید سلیمانی همیشه به همکاران و مردم درباره از بین بردن نزاع‌ها و اختلافات تاکید می‌کرد و ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه یکی از اقدامات ما در قوه قضائیه در راستای بهره‌گیری از آموزه‌های مکتب شهید سلیمانی است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه یکی از درس‌هایی که سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به ما یاد داد، ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه است، ادامه داد: ما در قوه قضائیه ترویج فرهنگ صلح و سازش را از طریق شوراهای حل اختلاف دنبال می‌‌کنیم.

حمیدی، گفت: در نگاه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، سه محور حفظ اسلام، حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیروی و تبعیت محض از ولایت فقیه برجسته و شاخص بوده است.

در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان با تبریک عید سعید غدیر خم، اظهار داشت: فردی که می‌خواهد در این دنیا به او ظلم نشود، نباید ظلم کند، اظهار داشت: کسانی می‌خواهند در دنیا با آنها با عدالت برخورد شود، باید خودشان با عدالت باشند.

وی با بیان اینکه افراد حتماً باید خویشتن داری و حرکت در مسیر عدل و خداوند را همواره مد نظر داشته باشند، افزود: در مباحث اخلاقی عزت و ذلت نفس بسیار مهم است؛ عزت نفس به معنای تسلیم نشدن در برابر زر و تزویر و ذلت نفس به معنای تسلیم شدن در برابر توصیه‌های خلاف حق است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، ادامه داد: اینکه در مقابل زور و زر و تزویر تسلیم شویم و زورگویان در اراده ما نافذ باشند، مصداق ذلیل بودن است و از سوی دیگر عزت نفس نیز موضوع بسیار مهمی بوده و یکی از زیرمجموعه‌های عزت، اعتماد به نفس است.

انتهای پیام/511/

نظر شما