شناسهٔ خبر: 67067759 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

افتتاح زمین چمن مصنوعی کوی کوثر با بیش از یک میلیاردتومان اعتبار

بنت الهدی نوری

 مدیر شهرداری منطقه چهار همدان با اشاره به بهره‌برداری زمین چمن مصنوعی پارک نشاط کوی کوثر، گفت: برای این پروژه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شد.

صاحب‌خبر -

 علی طهماسبیان شنبه ۱۹ خرداد در آیین افتتاح زمین چمن مصنوعی پارک نشاط کوی کوثر شهرهمدان، اظهار کرد: شهرداری منطقه چهار بیشترین مناطق توانمندسازی و کم برخوردار را در خود جای داده که به طبع کمبودها، مشکلات و نیازهایی در این مناطق وجود دارد که باید حل شود.

وی با اشاره به اینکه شهرداری منطقه چهار منابع کمی نسبت به سایر مناطق شهر همدان دارد اما خوشبختانه با اولویت‌سنجی توانستیم بخش‌هایی از مشکلات را در منطقه حل کنیم، تصریح کرد: کوی کوثر یکی از مناطق کم‌برخوردار شهر است که سعی کردیم در اولویت اقدامات قرار دهیم.

طهماسبیان با بیان اینکه پیاده‌رو این محله با هزینه حدود یک و نیم میلیارد تومان اجرایی شد، گفت: یکی از معضلات کوی کوثر نداشتن فضای سبز مناسب بود و باید پارک بزرگی احداث می‌کردیم که خوشبختانه سال گذشته با پشتیبانی شورای شهر و تاکیدات شهرداری پارک یک هکتاری احداث شد.

وی از پیگیری احداث دومین پارک بانوان در کوی کوثر شهر همدان خبر داد و افزود: رایزنی‌ با حوزه علمیه انجام شده و توافقات و موافقت‌ها صورت گرفته که بعد از تایید شهر قم و تصویب شورای شهر ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث این مجتمع تفریحی، رفاهی و مذهبی بانوان شهر همدان نیاز است.

مدیر شهرداری منطقه چهار همدان بیان کرد: پوشش رودخانه کوی کوثر مشکلاتی را از لحاظ بهداشتی، امنیتی و ایمنی ایجاد کرده بود که با تاکیدات امام جمعه و فرماندار و نیز پشتیبانی اعضای شورای شهر و شهردار همدان خوشبختانه توانستیم این معضل اجتماعی را با بیش از چهار میلیارد حل کنیم و پوشش رودخانه انجام شود.

مدیرشهرداری منطقه چهار همدان با اشاره به اینکه سالهای گذشته توسط مدیران قبلی شهرداری فرهنگسرایی جنب مسجد کوی کوثر به عنوان مرکز فرهنگی و مذهبی ایجاد شده و خدماتی به مردم اهالی ارائه می‌شود، افزود: این فرهنگسرا مورد استفاده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان فرهنگی شهرداری است و خدماتی مستقیم به مردم ارائه می‌شود و مسجد نیز پایگاه مذهبی بوده و در کنار آن مراکزی مانند پایگاه مقاومت وجود دارد و امروز نیز زمین چمن به این مجموعه اضافه شده است.

انتهای پیام

نظر شما