شناسهٔ خبر: 67067589 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

وزیر کشور:

ضرورت تامین منابع مالی پروژه راه آهن مبارکه- سفیددشت- شهرکرد به منظور ادامه فعالیت

زهرا صفری

وزیر کشور با اشاره به فعالیت ساخت راه‌آهن مبارکه- سفیددشت- شهرکرد، گفت: این خط ریلی پس از تکمیل زیرساخت‌ها وارد مرحله ریل گذاری خواهد شد، کار باید با جدیت دنبال و در راستای تامین منابع کمک‌ شود.

صاحب‌خبر -

احمد وحیدی ۱۹ خردادماه در سفر به شهرکرد، در بازدید از ایستگاه راه‌آهن مبارکه- سفیددشت- شهرکرد در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: راه‌آهن علاوه بر این که از لحاظ مسافربری به حمل و نقل کمک می‌کند، ادر بحث باری نیز می‌تواند به وضع اقتصادی کمک کند.

وی با اشاره به اینکه طول این راه‌آهن تقریباً ۹۰ کیلومتر است و حدود ۱۰ تونل دارد، افزود: تونل‌ها از پیشرفت بالایی برخوردارند که البته بیش از ۵۰ درصد آن لاینیگ شده است و تنها در حوزه پل‌ها باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

وزیر کشور ادامه داد: ایستگاه‌ها تقریباً از۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردارند و باید کمک شود تا اعتبارات مورد نیاز تامین شود، گرچه همزمان با تکمیل ایستگاه‌ها، بحث زیرساخت‌ها که حدود ۶۰ درصد پیشرفت داشته نیز تکمیل شود.

وحیدی گفت: این خط ریلی پس از تکمیل زیرساخت‌ها وارد مرحله ریل گذاری خواهد شد بنابراین کار باید با جدیت دنبال و در راستای تامین منابع کمک‌ شود تا پروژه از نفس نیفتد، گرچه اکنون پروژه فعال است و باید فعالیت این پروژه ادامه یاید.

انتهای پیام

نظر شما