شناسهٔ خبر: 67067267 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

کشف ۵۰ میلیارد ریال اموال مسروقه از دو باند سابقه‌دار

فرمانده انتظامی استان از بازداشت دو باند حرفه‌ای و سابقه‌دار در استان‌های تهران و البرز خبر داد و گفت: از پنج متهم دستگیرشده اموال سرقتی بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال کشف شده است.

صاحب‌خبر -

سردار جلیل موقوفه‌ئی امروز (۱۹ خرداد ماه) اظهار کرد: درپی وقوع چند فقره سرقت از خانه در سمنان، کارآگاهان پلیس آگاهی بررسی دقیق و موشکافانه سرقت‌ها را در دستور کار قرار دادند. پلیس سرنخ‌هایی از سارقان حرفه‌ای خانه‌ها در سایر استان‌های دیگر به‌دست آوردند.

وی از انجام چند عملیات منسجم و هماهنگ در استان‌های تهران و البرز خبر داد و گفت: ماموران پلیس آگاهی موفق شدند، دو باند حرفه‌ای سارقان خانه را به‌صورت مجزا شناسایی و دستگیر کنند.

او به کشف اموال سرقتی به ارزش بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال از متهمان اشاره و بیان کرد: پنج سارق دستگیرشده تاکنون در تحقیقات پلیسی به ۱۵ فقره سرقت از خانه، در ۱۲ استان دیگر از جمله خوزستان، البرز، آذربایجان شرقی و .... اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه سارقان سوابق کیفری متعدد دارند، اظهار کرد: از متهمان دو دستگاه خودروی سواری که بیشتر سرقت‌ها با آن‌ها انجام شده بود همراه پنج جفت پلاک جعلی کشف و ضبط شد. تحقیقات تکمیلی از سارقان همچنان ادامه دارد و نتیجه تکمیلی اطلاع‌رسانی خواهد رسید.
 

انتهای پیام

نظر شما