شناسهٔ خبر: 67066898 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

۷۲ ساعت تا جدایی بیرانوند از پرسپولیس؛ شماره یک تیم ملی راهی تبریز می‌شود؟!

ایرنا

باشگاه پرسپولیس تنها ۷۲ ساعت زمان دارد تا از جدایی سنگربان ملی‌پوش خود جلوگیری کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پایانی رقابت لیگ برتر در شرایطی با شکست مس رفسنجان موفق شد به عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ بیست و سوم دست پیدا کند. با اتمام فصل قرارداد ۱۱ بازیکن این تیم نیز به پایان رسید.

مهدی ترابی، امید عالیشاه، وحید امیری، گئورگی گولسیانی، سعید صادقی، سروش رفیعی، مسعود ریگی، دانیال اسماعیلی، وحدت حنانوف، فرشاد فرجی و علی نعمتی بازیکنانی هستند که قرارداد آنها در پایان لیگ بیست و سوم به پایان رسید. یکی از موضوعات جالب توجه در این روزها خبرهایی مبنی بر جدایی علیرضا بیرانوند از سرخ‌پوشان است، آن هم در حالی که این بازیکن یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد.

با پیگیری‌ها مشخص شد طبق قرارداد جدیدی که سنگربان ملی‌پوش پرسپولیس با این تیم در تابستان سال گذشته منعقد کرده، چنانچه باشگاه پرسپولیس تا ۱۰ روز بعد آخرین بازی فصل سرخ‌پوشان تمامی مطالبات بیرانوند را در فصل جاری پرداخت نکند، این بازیکن می‌تواند قرارداد خود را به صورت یک‌طرفه فسخ کرده و از این تیم جدا شود.

با توجه به اینکه پرسپولیس در روز دوازدهم خرداد در آخرین بازی فصل خود به مصاف مس رفسنجان رفته است، حالا سرخ‌پوشان تنها ۷۲ ساعت زمان دارند تا از جدایی سنگربان ملی‌پوش خود جلوگیری کنند. این در حالی‌ست که گفته می‌شود این بازیکن با باشگاه تراکتور قرارداد داخلی نیز بسته است.

نظر شما