شناسهٔ خبر: 67066730 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

شهردار همدان:

دومین پارک بانوان شهر همدان در دستور کار شهرداری قرار گرفته است

بنت الهدی نوری

شهردار همدان از اهتمام جدی شهرداری همدان به اجرای پروژه‌های ورزشی در سطح شهر همدان خبر داد و گفت: دومین پارک بانوان شهر همدان در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

 سید مسعود حسینی شنبه ۱۹ خرداد در آیین افتتاح زمین چمن مصنوعی پارک نشاط کوی کوثر ضمن تسلیت درگذشت نماینده‌ سابق ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه همدان و نماینده پیشین مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری، اظهارکرد: آیین اجرای پروژه زمین چمن مصنوعی سومین پروژه‌ای است که در این منطقه اجرایی خواهد شد به طوری که مدتی پیش کلنگ‌زنی پارک یک هکتاری در حوزه افزایش فضای سبز را داشتیم که در صورت همکاری لازم شاهد اجرای پارک بانوان نیز در این منطقه از شهر خواهیم بود. 

 شهردار همدان با اشاره به تأکید نماینده ولی فقیه در استان درباره راه‌اندازی پارک بانوان، خاطرنشان کرد: در این راستا و  اهمیتی که به حوزه بانوان در شهرداری وجود دارد، دومین پارک بانوان شهر همدان را در دستور کار قرار دادیم.

وی با اشاره به اینکه در کنار پروژه‌هایی که رقم می‌خورد، اجرای پروژه‌های نیمه تمام را در دستور کار قرار گرفته و  جزو سیاست‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر همدان بوده است،  تصریح کرد: پروژه‌های نیمه تمام در شهرداری انجام شده و در کنار آن پروژه‌هایی در حوزه ترافیکی و سرمایه‌گذاری تعریف شده و در حال رقم خوردن است و همچین پروژه‌های جدید آغاز خواهد شد.

 حسینی با اشاره به اتمام عملیات اجرایی و بهره‌برداری از پل بزرگ شهید سردار همدانی، گفت: دوربرگردان این پل نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفت که در کاهش معضلات ترافیکی این منطقه موثر بوده است. 

وی اظهار کرد: سالها مردم این منطقه در خصوص رودخانه کوثر نارضایتی‌هایی داشتند و طبق زمان‌بندی کار انجام شد و پوشش این رودخانه در موعد مقرر با همکاری لازم به اتمام رسید و پروژه فضای سبز بلوار آیت الله نجفی را در دستور کار داریم و امیدواریم با بودجه‌ای که لحاظ شده این پروژه نیز انجام شود. 

 شهردار همدان با بیان اینکه پارک ۲۴۰ هکتاری اکباتان پروژه بسیار مهمی است، افزود: در این خصوص شهرداری همدان اقدامات زیربنایی را طی سال‌های گذشته انجام داده و بار دیگر کارهایی آغاز شده که امسال امیدواریم تکمیل شود و سرمایه‌گذارانی نیز وارد شوند تا به عنوان یک پارک فرامنطقه‌ای اجرایی شود. 

وی با اشاره به اینکه عدالت توزیع در خدمات شهری وجود دارد که این مهم در حوزه رضایتمندی مردم بسیار حائز اهمیت بوده است، افزود: در کنار طرح‌های توسعه‌ای که شورای اسلامی شهر همدان تدوین کرده و سیاست‌گذاری صورت گرفته، از پروژه‌های کوچک نیز غافل نیستیم که به طور قطع رضایتمندی زیادی را در بین مردم ایجاد خواهد کرد. 

 وی با بیان اینکه کارهای این منطقه و به ویژه برنامه‌های فرهنگی به صورت مسجد محوری پیش می‌رود و به عنوان الگو در شهر مطرح است، یادآور شد: افتتاح زمین ورزشی نیز ذیل امور دیگر از کارهای مهمی بود که در آیین بهره‌برداری زمین چمن مصنوعی شهرداری منطقه سه نیز آیت الله شعبانی، امام جمعه همدان به این امر تاکید ویژه داشتند. 

شهردار همدان از افتتاح زمین ورزشی در منطقه یک شهر همدان طی چند روز آینده خبرداد و افزود: زمین تنیس منطقه یک در حال اجراست و در مناطق «دو» و «سه» نیز مجدد پروژه‌های ورزشی را خواهیم داشت. 

 حسینی با اشاره به اینکه شهرداری همدان اقداماتی را در حوزه زیرساخت‌ها به منظور کسب رضایتمندی شهروندان انجام می‌دهد، گفت: در منطقه «سه» و «چهار» طرح‌های خوبی انجام شده که موجب رضایتمندی شهروندان است و در کنار آن باید به دیگر پروژه‌ها نیز اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم. 

وی با اشاره به اینکه آسفالت معبر کوی خرد یکی از مشکلات مردم منطقه چهار است و باید مسئولان اهتمام جدی داشته باشند، تصریح کرد: شهرداری آمادگی آسفالت را طبق تقاضاها و نیاز موجود دارد. شهرداری شاید در اجرای این کار تکلیفی نداشته باشد اما برای رضایتمندی مردم آن را انجام می‌دهد و متولیان امر نیز صورت جلسه‌ای را تنظیم کنند که اجرایی شود.

 رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز در این جلسه با بیان اینکه این زمین چمن مصنوعی به‌طور قطع می‌تواند برای پرکردن اوقات فراغت موثر باشد و یک فضای بسیار سالم، اثرگذار و سازنده است، گفت: امروزه هر آنچه بتوانیم فضاهای ورزشی را بیشتر کنیم و نوجوانان بیشتری جذب شوند، مهم است تا بتوانیم در راستای حرکت به سمت انسان تکامل قدم برداریم. 

مسعود مسگریان با بیان اینکه خوشبختانه شورای اسلامی شهر همدان و شهرداری رویکرد تکاملی انسانها را دارد و سعی شده در این راستا اقداماتی انجام گیرد، افزود: امسال سال آخر و سال برداشت شورای شهر دوره ششم است که باید همه همت ما این باشد که پروژه‌های اثرگذار و بهتری را تقدیم مردم همدان کنیم.

انتهای پیام

نظر شما