شناسهٔ خبر: 67062792 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

استاندار البرز تاکید کرد؛

ضرورت تسریع در تکمیل و تبیین نقش فرهنگی اردو‌گاه راهیان نور

«عبداللهی» گفت: با توجه به اینکه استان البرز حدود ۶ هزار شهید گرانقدر و هزاران ایثارگر بومی و مهمان دارد و سالانه هزاران نفر از مردم این استان در قالب اردو‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند، تکمیل اردوگاه راهیان نور در خرمشهر از اهمیت بالایی برخوردار است.

صاحب‌خبر -

ضرورت تسریع در تکمیل و تبیین نقش فرهنگی اردو‌گاه راهیان نوربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، «مجتبی عبداللهی» استاندار البرز و سردار سرتیپ دوم پاسدار «علیرضا حیدرنیا» فرمانده سپاه استان البرز، «مهردادکیانی» شهردار کرج، «مسعود محمدی» رئیس شورای سلامی شهر کرج، «مسعود نجفی» شهردار گرمدره، «محمدرضا احمدی نژاد» شهردار فردیس، «مسعود خواجه وند» مدیر عامل شرکت توزیع برق استان البرز و «حمیدرضا نامداری» مدیر عامل آبفا استان البرز با حضور در محل پروژه اردوگاه راهیان نور استان البرز در خرمشهر، از روند ساخت این اردوگاه بازدید کردند.

هدف از این بازدید، بررسی پیشرفت پروژه و اتخاذ تدابیر لازم برای تسریع در روند تکمیل آن عنوان شده است. اردوگاه راهیان نور استان البرز، محل اسکان زائرین دانش‌آموزی و دانشجویی این استان در سفر‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور خواهد بود.

مجتبی عبداللهی استاندار البرز در این بازدید ضمن تأکید بر اهمیت و نقش فرهنگی و تبیینی برگزاری اردو‌های راهیان نور، اظهارداشت: با توجه به اینکه استان البرز حدود ۶ هزار شهید گرانقدر و هزاران ایثارگر بومی و مهمان دارد و سالانه هزاران نفر از مردم این استان در قالب اردو‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند، تکمیل این اردوگاه از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد با مساعدت و تلاش مسئولان مربوطه، این اردوگاه هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد و زائرین راهیان نور استان البرز بتوانند از امکانات آن استفاده کنند.

در این بازدید، سردار حیدرنیا، فرمانده سپاه استان البرز، نیز گزارشی از روند پیشرفت پروژه ارائه کرد و افزود: با تلاش شبانه‌روزی دست‌اندرکاران، این پروژه تاکنون پیشرفت قابل‌توجهی داشته است و امیدواریم با تأمین اعتبارات لازم، در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

ارائه گزارش از روند پیشرفت پروژه و تبادل نظر در خصوص راهکار‌های تسریع در تکمیل آن، از دیگر برنامه‌های این بازدید بود.

امید است با اتمام این پروژه، شاهد رونق هر چه بیشتر اردو‌های راهیان نور در استان البرز و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما