شناسهٔ خبر: 67062132 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

معاون رییس جمهور با شهید خدمت تجدید میثاق کرد

معاون رییس جمهور پس از حضور در حرم مطهر رضوی و زیارت حضرت رضا(ع)، با حضور بر مزار آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، با رئیس جمهور شهید تجدید میثاق کرد.

صاحب‌خبر -

 

معاون رییس جمهور با شهید خدمت تجدید میثاق کرد


به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی معاون رئیس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست که به منظور افتتاح چندین طرح محیط زیستی به مشهد سفر کرده است، پس از حضور در حرم مطهر رضوی و زیارت حضرت رضا (ع)، با حضور بر مزار آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، با رئیس جمهور شهید تجدید میثاق کرد. 

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در این سفر دوروزه، افتتاح طرح تصفیه‌خانه چرمشهر، آیین رونمایی و بهره‌برداری همزمان از ۱۲ ایستگاه کنترل و پایش گرد و غبار در استان خراسان رضوی را در برنامه دارد.

مهدی اله پور افزود: شرکت در آیین افتتاح همزمان پنج مرکز تحقیقات زیست محیطی در استان خراسان رضوی و آیین بهره برداری از پاسگاه محیط بانی خادم الرضا(ع) در شهرستان چناران از دیگر برنامه های معاون رییس جمهور در این سفر است. 

وی ادامه داد: کلنگ‌زنی مرکز تحقیقات و فضای محیط زیستی شهرستان مشهد، کلنگ زنی ساخت طرح تیمارگاه حیات وحش استان و معین شرق کشور، بهره برداری از پنج خودرو عملیاتی یگان حفاظت محیط زیست استان از دیگر برنامه های این سفر رییس سازمان محیط زیست است.

نظر شما