شناسهٔ خبر: 67705000 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شبکه روشنایی بلوار قائم‌مقام ملایر اصلاح شد

همدان-ایرنا- مدیر توزیع نیروی برق ملایر گفت: عملیات اصلاح و بهینه‌سازی شبکه روشنایی معابر بلوار قائم‌مقام شهر ملایر با هدف افزایش رضایت‌مندی شهروندان،‌ کاهش تلفات انرژی، بهبود شبکه روشنایی و توجه به زیباسازی مبلمان شهری اجرا شد.

صاحب‌خبر -

"رضا شیردره" روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در راستای اجرای طرح اصلاح سیستم روشنایی معابر شهری با جایگزینی لامپ‌های کم‌مصرف (LED) به جای لامپ گازی، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه روشنایی معابر بلوار قائم مقام به اتمام رسید.

وی افزود: عملیات اصلاح روشنایی معابر با اولویت مسیرهای اصلی، بلوارها، خیابان‌ها و در ادامه کوچه‌ها و محله‌ها در سطح شهرستان ملایر در حال اجرا است.

قائم مقام مدیرعامل در توزیع نیروی برق شهرستان ملایر ادامه داد: با توجه به درجه حفاظت بالای لامپ‌های LED و نیز با توجه به اینکه این لامپ‌ها بر اساس تکنولوژی‌های جدید تولید شده، به تعمیر و نگهداری کمتری نیاز دارند و از کیفیت روشنایی بالاتری نیز برخوردار هستند.

شیردره گفت: در همین رابطه تعویض لامپ‌های گازی قدیمی و فرسوده را با لامپ‌های کم مصرف در اولویت کاری خود قرار دادیم و عملیات احداث ۱۴۰۰ متر کابل خودنگهدار و تعویض ۸۰ دستگاه چراغ گازی قدیمی و فرسوده با چراغ (LED) ۱۵۰ وات بلوار قائم‌مقام شهر ملایر اجرا شد.

وی بیان کرد: طی سه سال گذشته میزان خاموشی برق برای مشترکان ۴۰.۲۸ درصد کاهش یافته است، گفت: ۳۳۰۴ پست توزیع برق در سطح شهرستان وجود دارد و برق ۱۳۸ هزار مشترک را در ۲۰۸ روستا و هفت شهر شهرستان تامین می‌کنیم.

مدیر توزیع نیروی برق ملایر یادآورشد: ۶۰ درصد شبکه توزیع برق این شهرستان به صورت کابل خودنگهدار است و بزودی کل شبکه توزیع برق در شهر سامن تبدیل به کابل خودنگهدار می‌شود.

شیردره تاکید کرد: طی‌ مدت یاد شده ۸۵۳ اصله پایه برق در سطح این شهرستان مقاوم‌سازی شده است.

به گزارش ایرنا؛ شهرستان ملایر دارای ۱۳۸ هزار مشترک برق در ۲۰۸ روستا و هفت شهر است.

نظر شما