شناسهٔ خبر: 67061525 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رییس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد

ارتقای سطح خدمات تخصصی و فوق تخصصی با تقویت برنامه‌های آموزشی

تقویت برنامه‌های آموزشی زمینه ساز ارتقای سطح خدمات تخصصی و فوق تخصصی است.

صاحب‌خبر -

تقویت برنامه‌های آموزشی زمینه ساز ارتقای سطح خدمات تخصصی و فوق تخصصی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی دکتر فاطمه محرری رییس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در بازدید از بیمارستان فوق تخصصی چشم خاتم الانبیاء (ص) گفت:حضور اساتید تراز اول چشم پزشکی، تاکید بر کسب مهارت‌های علمی، بهره مندی از تجهیزات و امکانات بروز و توانمندی اعضای هیات علمی، حضور دانشجویان و دستیاران برجسته چشم پزشکی زمینه ساز ارائه خدمات کیفی تخصصی وفوق تخصصی در بیمارستان فوق تخصصی چشم خاتم الانبیاء (ص) محسوب می‌شود.

دکتر اللهیاری، معاون تخصصی و فوق تخصصی دانشکده پزشکی نیزضمن قدردانی  از روند برنامه‌های آموزشی در بیمارستان چشم پزشکی خاتم الانبیا (ص) گفت: بر اساس تقویم آموزشی سالانه برنامه‌های آموزشی دستیاران و فلوشیپ‌ها بصورت منظم و مستمر در بخش‌ها و کلاس‌های آموزشی در حال اجراست و کلیه برنامه‌ها در قالب پرونده الکترونیک دستیاران ثبت می‌ شود.

دکتر اکبر درخشان رییس بیمارستان چشم پزشکی خاتم الانبیاء مشهدهم گفت:در حال حاضر در این بیمارستان ۲۴ نفر از اساتید و اعضای هیات علمی در بخش‌های قرنیه، استرابیسم، شبکیه، گلکوم، و اورژانس علاوه بر ارائه خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی به مردم مشهد و سایر استان‌های کشور خدمات آموزش‌های تخصصی را به دانشجویان، دستیاران و همه فراگیران حوزه چشم پزشکی ارائه می‌دهند.

وی افزود:علی رغم اینکه فراهم کردن فضا‌های مطلوب آموزشی در محیط‌های درمانی عملیاتی پیچیده و مشکل است ولی با انسجام و هماهنگی و مساعدت‌های صورت گرفته زیر ساخت‌های مختلف آموزش‌های کیفی را در این بیمارستان فراهم کردیم.

دکتر درخشان گفت: در حال حاضر ۴۵ دستیار تخصصی و ۳ نفر دستیار فلوشیپ دراین بیمارستان در کنار اساتید چشم پزشکی برنامه‌های آموزشی را فرا می‌گیرند که در نرم افزار پایشی که طراحی شده است کلیه اقدامات پزشکی دستیاران بصورت مستمر و منظم در این سامانه ثبت می‌ شود.

 

 

نظر شما