شناسهٔ خبر: 67060739 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

افتخار کوچه آبروی محله، برنامه‌ای به یاد شهید کرامتی

برنامه افتخار کوچه آبروی محله به یاد شهید سید حسین کرامتی در روستای هدک بردسکن برگزار شد.

صاحب‌خبر -

برگزاری برنامه افتخار کوچه آبروی محله یاد شهید سید حسین کرامتی در روستای هدک بردسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی: به همت حوزه مقاومت بسیج قمر بنی هاشم ناحیه سپاه بردسکن و با همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهید چمران و دهیاری و شورای اسلامی روستای هدک برنامه افتخار کوچه آبروی محله یاد شهید سید حسین کرامتی با حضور اهالی روستا و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد. 
دراین مراسم حجت الاسلام جواد طاهری امام جمعه سابق کاشمرگفت: یکی از اهداف مهم مجالس شهدا بصیرت افزایی و توجه به سیره و منش شهدا است.

وی با اشاره به احساس ادای دین شهدا نسبت به اسلام افزود: شهیدان مسوولیت پذیر بودند و جان خود را خالصانه در راه آرمان‌های انقلاب تقدیم کردند بنابراین زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان کمتر از شهادت نیست.

امام جمعه سابق کاشمر گفت: هدف شهدا رضای خداوند بود به همین دلیل هرگز از خدمت به مردم خسته نشدند و از تمام داشته‌های خود در این مسیر گذشتند.
حجت الاسلام طاهری افزود: موفقیت‌های امروز کشور در سایه این جانفشانی‌ها حاصل شده است و امنیت، آرامش، نظم و اقتدار کشور را مرهون خون پاک شهدا و رشادت‌های ایثارگران هستیم. 
وی گفت: شهادت یک امتیاز ویژه است؛ یعنی دریافت حق شفاعت برای ورود جمعی به بهشت و با این نگاه شهادت خودش می‌تواند یک هدف عالی قرار گیرد و از جهتی فرهنگ شهدا از قبیل فداکاری و ایثارگری می تواند برای کاهش مشکلات زندگی ترویج شود.

حجت الاسلام طاهری در ادامه به اهمیت چهادرهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای در هشتم تیر اشاره کرد و افزود: شرکت پرشور در انتخابات، وظیفه همه است و مردم با مشارکت گسترده در این رویداد سیاسی، حافظ امنیت کشور و پاسدار خون شهدا خواهند بود.
حجت الاسلام طاهری اذعان کرد: شرکت پرشور در انتخابات، وظیفه همه است و مردم با مشارکت گسترده در این رویداد سیاسی، حافظ امنیت کشور و پاسداری خون شهدا خواهند بود.

نظر شما