شناسهٔ خبر: 67060378 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به افتتاح آب شیرین کن فراساحلی در سیستان و بلوچستان

رئیسی عزیز رفت ولی به وعده‌اش عمل کرد

روزنامه جوان

سیستان تا یک فاجعه شش ماه فاصله داشت. پیدا کردن قطره‌ای آب در هزاران شهر و روستای منطقه سخت‌ترین کار دنیا بود. حالا با یک کار فنی و ۲۴ ساعته و اجرای رینگ پروژه شامل بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌کن خشکی دنیا، دیگر کسی دغدغه آب ندارد. فردوسی زنده بود، از حماسه ایرانی‌ها ده‌ها شاهنامه می‌نوشت. 

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: افتتاح آب شیرین‌کن فراساحلی در سیستان و بلوچستان و رفع بحران‌های آبی در این استان با واکنش‌های بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه بود. کاربران این خدمت دولت آیت‌الله رئیسی را خدمتی ماندگار برای مردم محروم و سختی کشیده سیستان و بلوچستان دانستند که با پیگیری‌ها و دل‌نگرانی‌های شخص آیت‌الله رئیسی به سرانجام رسید. کاربران از زحمات رئیس‌جمهور شهید تقدیر کردند و این خدمات را رمز عزیز شدن آیت‌الله رئیسی دانستند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم. 


 محمد عنایتی نجف‌آبادی:
سیستان تا یک فاجعه شش ماه فاصله داشت. پیدا کردن قطره‌ای آب در هزاران شهر و روستای منطقه سخت‌ترین کار دنیا بود. حالا با یک کار فنی و ۲۴ ساعته و اجرای رینگ پروژه شامل بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌کن خشکی دنیا، دیگر کسی دغدغه آب ندارد. فردوسی زنده بود، از حماسه ایرانی‌ها ده‌ها شاهنامه می‌نوشت. 
 سیده کاف:
امروز ۴۲ پروژه در سیستان و بلوچستان افتتاح شد که مهم‌ترینش بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌کن فراساحلی منطقه و پروژه گازرسانی به ۹ شهر و ۱۳۰ روستا بود... رئیسی رفت ولی به وعده‌اش عمل کرد و خدمت ادامه داره. 
 دانیال معمار:
وقتی داشت می‌رفت به مردم محروم سیستان و بلوچستان وعده آب آشامیدنی سالم و همیشگی را داد. رئیسی در راه خدمت شهید شد، اما به وعده‌اش عمل کرد و امروز بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌کن فراساحلی جهان در سیستان و بلوچستان به بهره‌برداری رسید. 
ذبزرگ‌ترین آب شیرین کن فراساحلی جهان در سیستان و بلوچستان افتتاح شد. اگر این کار رو عربستان، امارات و آلمان انجام می‌دادند، خودتحقیر‌ها چه تیتر‌هایی که نمی‌زدند، اما الان بایکوت شد. «دلم برای رئیسی سوخت»!
 حاج احمد:
امروز بزرگ‌ترین آب شیرین کن فراساحلی در سیستان و بلوچستان افتتاح شد؛ فقط خدا میدونه این سید چقدر زحمت کشید تا آب به سیستان برسه... 
 اعظم سادات سیدمومنی:
امروز طرح‌های مهمی از جمله پروژه گازرسانی به ٩ شهر و ١٣٠ روستای سیستان و بلوچستان در کنار بزرگ‌ترین آب شیرین کن فراساحلی منطقه برای رفع تنش‌های آبی در این استان افتتاح شد. یادگاری‌ای از شهید رئیسی برای مردم عزیز استان سیستان و بلوچستان... 
 ح. پالیزدار:
دلم برات سوخت آقای رئیسی عزیز! ممنون که ثابت کردی آب خوردن ما به تحریم‌ها ربطی ندارد. ساخت بزرگ‌ترین آب شیرین‌کن خشکی جهان در کمتر از یک‌سال. 
 کاربری با نام «فرخنده»:
در مورد بزرگ‌ترین آب شیرین کن جهان که امروز در سیستان و بلوچستان افتتاح شد، جدی اگر این موضوع در عربستان بود چیکار می‌کردند؟ از کانال اصلاحات تا اینترنشنال خبر می‌زدند که ما تو سیستان مشکل آب داریم، اما عربستان پر آبه. همین الانم برید تو خیابون از مردم بپرسید امروز چه اتفاقی افتاد خبر ندارند!
 ز. محمدی:
یکی از دغدغه‌های شهید خدمت رفع تنش آب در سیستان و بلوچستان بود، لذا با پیگیری ایشون در بازه زمانی هشت ماهه بزرگ‌ترین آب شیرین کن فراساحلی تو این منطقه به بهره‌برداری رسید و چقدر این روز‌ها جای خالی شما حس می‌شود. 
 مصطفی رضایی:
امروز ۲۸ پروژه آب و برق تو سیستان و بلوچستان افتتاح شد که مهم‌ترین اون بزرگ‌ترین پروژه آب شیرین کن فراساحلی کشور بود. روحت شاد ‎رئیسی عزیز که تو این سه سال اندازه ۳۰ سال برای مناطق محروم کار کردی. 
 الهام میرزایی:
حقابه ندادند؟ به جاش رئیس‌جمهوری داشتیم که بار‌ها به سیستان و بلوچستان سفر کرد تا پروژه‌های بزرگ آبرسانی مثل بزرگ‌ترین آب شیرین کن غیر ساحلی دنیا رو برای این مردم رنج دیده و محروم راه بیندازه، جات همیشه خالیه آقای رئیسی. ‎#سید_محرومان ‎#شهید_جمهور

نظر شما