شناسهٔ خبر: 67565214 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

عادل و رامبد به بازگشت امیدوار شدند

بعد از سیاست خالص سازی که چند سال است در صداوسیما دنبال می‌شود، اندک برنامه‌های قابل تحمل این سازمان هم از کنداکتور پخش خارج شدند.

صاحب‌خبر -
روزنو :

برترین‌ها: چند روز پیش عادل فردوسی‌پور و رامبد جوان، دو برنامه‌ساز سابق صداوسیما در کنار محمد بحرانی (صداپیشه جناب خان) در برنامه ویژه یورو ۲۰۲۴ گرد هم آمدند که در بخشی از این مصاحبه، رامبد جوان برای اجرای دوباره خندوانه اظهار دلتنگی کرد و عادل هم برای بازگشت به گزارشگری ابراز تمایل کرد. به نظر می‌رسد با توجه به تغییرات احتمالی در صداوسیما این دو تن، کورسوی امیدی برای بازگشت دارند. این شایعات وقتی پررنگ‌تر شد که رامبد جوان خطاب به عادل گفت: «مسئولین رفتنی هستند و این آرتیست‌ها هستند که در صداوسیما می‌مانند، مدیران باید این را قبول کنند که هیچ مسئولی ماندنی نیست.» حالا باید منتظر جابجایی‌ها بود تا ببینیم عادل و رامبد را دوباره در قاب تلویزیون خواهیم دید یا خیر؟ خصوصا با توجه به اینکه برنامه‌های جایگزین نود و خندوانه اصلا در حد و اندازه‌های خود ظاهر نشده‌اند، مدیران جدید شاید به دلایل اقتصادی هم شده به بازگشت این دو نفر توجه ویژه‌ای کنند.

عادل و رامبد به بازگشت امیدوار شدند

بعد از سیاست خالص سازی که چند سال است در صداوسیما دنبال می‌شود، اندک برنامه‌های قابل تحمل این سازمان هم از کنداکتور پخش خارج شدند. در صدر این برنامه‌های پرمخاطب برنامه نود با اجرای عادل فردوسی‌‍پور بود که بلافاصله بعد از ریاست علی فروغی بر شبکه سوم سیما در سال 97 به تعطیلی کشانده شد و دومین برنامه پرطرفدار هم خندوانه با اجرای رامبد جوان بود که علیرغم پخش از شبکه نسیم، بسیار دیده شد تا سرانجام در تابستان 1401 آخرین قسمت آن پخش شد. حالا عادل فردوسی‌پور برنامه خود با عنوان فوتبال 360 را در فضای مجازی اجرا می‌کند و رامبد هم مشغول فیلمسازی است.

نظر شما