شناسهٔ خبر: 67059846 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

جهاد اسلامی: موضع مقاومت درباره آتش‌بس هرگز تغییر نخواهد کرد... -

اقتصاد ایران: معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تصریح کرد که موضع مقاومت، صریح و آشکار است، اینکه تجاوزات به طور کامل و واقعی پایان یابد، آنگاه بازسازی نوار غزه و مبادله اسیران آغاز شود.

صاحب‌خبر -
- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، محمد الهندی معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی از سفر هیئتی از این جنبش به دوحه برای ادامه تلاشها در خصوص دستیابی به توافق آتش بس در غزه خبر داد.

وی خاطر نشان کرد که پیشنهاد آمریکا درباره آتش بس مبهم است و ما خواهان نص صریح و بدون ابهام هستیم.

وی افزود فردا در دوحه خواهیم بود تا تلاشها برای دستیابی به توافق درباره آتش بس را ادامه دهیم.

الهندی گفت دولت آمریکا در هدف کلی رژیم صهیونیستی از جنگ علیه نوار غزه یعنی ریشه کنی مقاومت همدست و شریک است.

وی تاکید کرد دشمن پس از گذشت هشت ماه از تجاوزات خود حتی در تحقق یکی از اهداف خود هم شکست خورده است.

الهندی خاطر نشان کرد مصر و قطر هیچ فشاری بر مقاومت اعمال نمی کنند، به ویژه اینکه آنها مقاومت با سند آن دو کشور در ششم می موافقت کرده بود.

 معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد: موضع مقاومت، صریح و آشکار است، اینکه تجاوزات به طور کامل و واقعی پایان یابد، آنگاه بازسازی نوار غزه و مبادله اسیران آغاز شود.

وی با بیان اینکه هنوز سخن از فروپاشی مذاکرات آتش بس زود  است، تصریح کرد خطر رژیم صهیونیستی همه فلسطینیان را تهدید می کند، رژیمی که کرانه باختری و نوار  غزه را هدف قرار داده است.

الهندی گفت صحنه امروز، ملت آزاده و مقاوم فلسطین است که به خاطر آزادی خود می جنگد و آزادگان جهان در کنارش قرار دارند.

وی تصریح کرد ارتش اسرائیل در محورهای مختلف نوار غزه متحمل شکستهای پیاپی می شود، ارتش اسرائیل هرگز پیروز نخواهد شد، حتی اگر همچنان به تجاوزاتش ادامه دهد.

معاون دبیرکل جهاد اسلامی گفت تصمیم گسترش جنگ در جبهه شمالی(با لبنان) از سوی اشغالگران باید با حمایت و  تصمیم آمریکا باشد، و تصمیم اسرائیلی به تنهایی نیست.

وی تاکید کرد جبهه های پشتیبانی عنصر اساسی در محاسبات آمریکا برای پایان تجاوزات اسرائیل است، جبهه پشتیبانی در دریای سرخ بر تمام جهان تاثیرگذاشته است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما