شناسهٔ خبر: 67059208 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

یادواره شهدا فرصتی مناسب برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت

در یادواره‌های جداگانه‌ای در خمام و روستای کمنی دیلمان یاد و خاطرات شهدای والامقام گرامیداشته شد.

صاحب‌خبر -

یادواره شهدا فرصتی مناسب برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، مراسم سی و هشتمین سالگرد شهید دانشجو حمیدرضا صنعتی، بزرگداشت ۱۱ شهید خمام و رئیس جمهور شهید و همراهانش در مسجد سیدالشهدا (ع) این شهر برگزار شد.
امام جمعه لاهیجان در این مراسم با اشاره به لزوم نهادنیه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت سبب ایجاد روحیه مقاومت، خدمت گذاری به مردم و رسیدن به رستگاری می‌شود.
حجت الاسلام و المسلمین سیدجواد سلیمانی افزود: حضور حماسی و خیره کننده مردم در تشییع پیکر شهید آیت الله رییسی و همراهانش نشانگر پیوند عمیق و ناگسستنی ملت با نظام و انقلاب اسلامی بود و بار دیگر دشمنان را نا امید ساخت.

یادواره شهدا فرصتی مناسب برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت
یادواره ۱۴ شهید والامقام روستای کمنی دیلمان نیز امروز با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان در این مراسم با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز جامعه را مرهون خون پاک شهدا هستیم گفت: شهدا تا پای جان ماندند و هیچ سختی و دشواری مانع ادامه حرکتشان در مسیری که در راه خدا انتخاب کردند نشد.
موسی فکور با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری پیش رو افزود: اگر مدعی پیمودن راه شهیدان هستیم میبایست با حضور همه جانبه پای صندوق‌های رای بهترین گزینه را انتخاب کنیم تا اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را یکبار دیگر به رخ جهانیان بکشند.

نظر شما